søndag den 24. januar 2010

Først den gode nyhed...

Jeg behøver ikke trævle denne bluse op:

001 (51)

Igår da jeg var til strik-in hos Berit, hjalp Gitte mig med at prøve den og vi blev enige om at det nok skal gå godt!

Herligt! Endelig noget jeg kan få færdigt.

Og sikke da en dejlig eftermiddag, vi havde igår. Vi var der alle sammen, undtaget Mariann, der desværre måtte melde afbud på grund af sygdom. Håber du har det bedre Mariann, vi savnede dig! Først et dejligt bord dækket med hjemmelavde boller og Berits mors leverpostej. UHM.

page1

Så blev strikketøjet fun det frem og snakken gik ivrigt. Tiden fløj afsted og desværre skulle vi pludselig hjem igen. 4 timer var gået uden at vi havde opdaget det. Sådan går det når man er i godt selskab.page2

Og så tilsidst den dårlige nyhed. Jeg fandt også ud af igår, at mine anelser var rigtige. Cardiganen var for lille. Så nu er den trævlet op og jeg kan starte forfra.

010

Normalt har jeg ikke noget imod at pille op og starte forfra, men lige for tiden, er det lidt for meget. Jeg syntes ikke rigtig jeg får noget færdigt. Men det må vel lykkedes på et eller andet tidspunkt :-)

11 kommentarer:

  1. Den bli`r rigtig fin den røde trøje:-) Tak for sidst!

    SvarSlet
  2. Dejligt med den røde, men træls med den grå.. ;O)
    Og forøvrigt tak for dine beskeder.. :-) Det hjalp jo vi terpede :o)
    Glæder mig til at vi ses igen.

    SvarSlet
  3. Ingen tvivl om i har hygge jer, det ser ihvertfald sådan ud. Synd med den grå cardigan, men hellere det end at konstatere det når den er færdig.

    SvarSlet
  4. Tak for sidst, Tine, det var SÅ hyggeligt :-)
    Du skal bare sige til dig selv, at det var sidste gang, du pillede op i år ;-)

    SvarSlet
  5. Godt at man kan få gode råd og hjælp til projekter, man er i tvivl om. Ærgerligt, at man så sommetider må trævle op. Tusind tak for en dejlig eftermiddag i går.

    SvarSlet
  6. Det var da godt at vi "redede" den røde fra at ende som garnlager ;-)

    Tak for sidst. Det var så hyggeligt, om end alt for kort!!!! Næste gang vil jeg have god tid....

    SvarSlet
  7. Tak for sidst. Tror bare den røde bliver super flot

    SvarSlet
  8. Lene, Berit, Gitte og Nynne: Selv tak. Super hyggelig eftermiddag.Og tak for hjælpen med projekterne. Men alt for kort. Måske vi snart skal have en hel strikkeweekend :-)

    Gite (ditogdut):Kæmpe stort tillykke med 12 tallet. Hvor er det bare flot!!!
    Vi ses imorgen :-)

    Pia: Det var rigtig hyggeligt. Og du har helt ret, med hensyn til cardiganen. Især fordi det er en jeg strikker for en anden!

    SvarSlet
  9. Det er godt å få tips og hjelp fra andre, når man ikke klarer å finne ut av det selv. Men at du må trevle opp IGJEN, nei, det er for ille!!!!! Moske du kanskje skal strikke etpar votter i riktig strs, så har du et lite prosjekt gående sålenge.
    Det så riktig trivelig ut hos Berit.

    SvarSlet
  10. Sylvia: Jeg syntes også at jeg piller mere op end jeg strikker :-)
    Men på et eller andet tidspunkt må det vel lykkedes!
    Lige nu strikker jeg en hue, det kan vel ikke gå helt galt? :-)
    Det var helt sikkert super hyggeligt hos Berit. Den slags dage kunne man godt bruge nogen flere af :-)

    SvarSlet
  11. Tak for sidst - det var hyggeligt:-)

    Det er da ærgeligt med al den pillen op. På den anden side er det jo meget besparende...

    SvarSlet