torsdag den 3. februar 2011

Anbefaling.

Jeg var inde at se Black Swan i tirsdags.

black-swan-int

Det er simpelthen en fantastisk film. Og den er absolut ikke for børn! Den er til tider uhyggelig, krybende ond og skræmmende. Men på samme tid helt utrolig smuk og betagende.

Black-Swan-Movie-Review

Natalie Portman spiller helt fantastisk, og forhåbentlig får hun en Oscar for sin præsentation. Det ville være velfortjent. Jeg har læst at hun trænede ballet i et år, nærmest i døgndrift inden filmen. Samtidig med at hun måtte tabe sig ret meget, for at ligne en balletdanser.

Det er meget længe siden at en film har efterladt sådan et indtryk at man har en knugende fornemmelse i maven, når man tænker på den.

Jeg kan kun anbefale alle at se den!

4 kommentarer:

  1. Måske man skulle ..... Godt nok længe siden, jeg har været i biografen :-)

    Nu håber jeg så ikke, at der kommer isbjørne i pakkegaverne til næste års julefrokost ;-)

    SvarSlet
  2. Den står højt på min liste over film jeg skal se. Har læst andre steder, at den er helt fantastisk.

    SvarSlet
  3. Du kan tro den er flot, Helle. Men også meget uhyggelig. Altså psykologisk.

    Lene: Du må afsted! Isbjørnen er nok liige stor nok til en pakkeleg ;-)

    Irene: Du må ind og se den Irene. Selvom den er barsk,så er den også god.

    SvarSlet