tirsdag den 22. februar 2011

Tusind tak!

For de mange søde og bekymrede kommentarer til mit seneste indlæg.

Hvor det altså sødt af jer!

Selvom det var en slem omgang, har jeg det heldigvis fint. Jeg er meget træt, og føler mig kørt over af en damptromle, men mon ikke det er helt normalt, når kroppen sådan har kørt i højeste gear?
Flere har fortalt mig at nyrestenssmerter er de værst tænkelige, bl.a. Ann og en bekendt, som er pensioneret sygeplejerske netop fra en nyreafd. Og jeg må også sige, at jeg følte at veer var den rene barnemad i forhold! :-)

Jeg fik da strikket lidt, under min korte indlæggelse. Jeg trak strikketøjet frem da smerterne var væk, hvilket sygeplejerskerne var meget imponeret over :-) og fik også strikket lidt da jeg ventede på stuegang, så jeg kunne blive udskrevet.

002

Det er takkerne på Camomille jeg har gang i. Det er hyggeligt at strikke takker syntes jeg. Selvom jeg bøvlede noget med opskriften. Der er altså fejl i den. Men med hjælp af Ravelry lykkedes det og nu går det bare derud af!

10 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at høre pindene klirrer lystigt derudaf ,Camomille tegner bare rigtigt flot med de farver du har valgt.
    kh Jane

    SvarSlet
  2. Tak for god forbrugeroplysning om blondekanten til os, der endnu ikke er nået til Camomillen.
    For øvrigt.....gu ve, om ikke kamille er godt mod nyresten ;-))))

    SvarSlet
  3. Hvor er det fantastisk at manden pakkede dit strikketøj, han ved hvad der er godt for dig og at du ville få brug for det. Godt at du har det bedre. Tak for oplysningerne til Camomille, det er rart at være forberedt ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Tine! Da jeg i dag søgte efter hvor opskriften på Camomille kan købes, opdagede jeg tilfældigt Isager Amimono shop. Og der så jeg at der ligger rettelser til sjalet. Der var også rettelser til Honey cardigan, bare i tilfælde af, at du også overvejer den model... Håber, at du aldrig skal opleve nyresten igen! Det lyder rædselsfuldt, når smerterne kan slå følelsen af veer. Stakkels dig,- jeg gyser!

    SvarSlet
  5. Føj for søren, sikke en omgang. Godt du er hjemme igen... altså når veer er vand ved siden af, siger jeg ellers tak for kaffe ;-)

    Dejligt du har en mand der kender dig så godt...

    SvarSlet
  6. Det ser ellers rigtig flot ud
    Godt at du frisker til :-)

    SvarSlet
  7. Stakkels dig, og da også din mand, det var da en skrækkelig omgang! Godt at det var så hurtigt overstået - betyder det at de kan komme igen, lige så hurtigt og ud af det blå?

    SvarSlet
  8. Det lyder som om du liiigge trænger til en slapper oven på den omgang.

    Enig - der er fejl i mønsteret (eller mangler). Pludselig står der ikke at man skal strikke den sidste maske sammen med sjalet. Jeg troede det var meningen, og strikkede et stykke sådan. Indtil jeg fik skrevet en mail til Lene, der fik tingene sat på plads, og så blev der en blonde.... Jeg er igang, men har i aften bagt 130 cookies.... så har ikke nået så meget.

    SvarSlet
  9. Tak Jane.

    Ann: Jeg skal nok skrive lidt mere om blondekanten senere :-) Kamille mod nyresten har jeg aldrig hørt om, men man kan da prøve ;-)

    Anonym: Dem har jeg set, men har også fundet en fejl mere. Men ellers tak for oplysningen :-)

    Kirsten: Nej, de smerter er ikke til at spøge med. Jeg krydser også finger for at jeg aldrig kommer til at prøve det igen!

    Tak Ulla :-)

    Tak Nynne :-)

    Linda: Ja. det kom lige pludseligt, og forsvandt lige så pludseligt! Meget mærkeligt.

    Gitte: Irriterende med fejl i opskrifterne. Godt at Lene kunne hjælpe.
    Uhm..cookies..lyder lækkert :-)

    SvarSlet