mandag den 14. februar 2011

En smitsom virus

Og det er ikke influenza jeg mener. Men derimod denne..

Camomille!

Nogen har endda strikket den flere gange.

Og så var jeg jo også nødt til at gå igang!  Man vil jo helst ikke føle sig udenfor :-)

001

Godt at man har lidt lagergarn man kan bruge!

En anden virus, er Cecilia. Den ses bl.a. her i en meget smuk udgave.

Den er jeg også begyndt på. Det ser godt nok ikke ud af meget her, men det er fordi jeg trævlede første forsøg op, da den var for stor.

002

Nu er jeg så begyndt at slå op igen :-)

Og ja, dette er også lagergarn! Hvad skal det da ikke ende med?

23 kommentarer:

  1. Jeg tror du får et forrygende sjal med de smukke farver. Er vild med det garn du har fundet til kjolen

    SvarSlet
  2. Ih jeg gik glip af din flotte svane. Den har da gjort lykke hva???? Cecilia, den staar meget hoejt paa min liste. Mangler dog garnet. Laekker farve du har fundet.

    SvarSlet
  3. Jeg tror vi skal tage vores Camomiller på til næste strikkemøde:-) Jeg er ikke begyndt endnu, men gør det snart:-)

    SvarSlet
  4. Jeg sidder her og smågriner. Jeg må også eje et Camomille, men jeg bliver nødt til at købe noget garn.

    SvarSlet
  5. Jeg bliver da snart nød til også at strikke camomille. Synes også det ser lækkert ud.
    Mangler dog bare opskriften!

    Skønt garn du har. Også "selvom" det er lagergarn!

    SvarSlet
  6. Ih, det bliver flot i de farver, Tine og som Irene skriver - vi kan jo snart lave en hel Camomille-komsammen - skriver jeg, der snart skal strikke kanten på den 3. Camomille ;-)

    Jeg er da også ret betaget af farven på din Cecilia-kjole :-)

    SvarSlet
  7. Ha ha - det ender da med, at du er nødt til at købe nyt garn til lageret! (Uha - tænk, hvis du løb tør...)

    SvarSlet
  8. lagergarn og lagergarn, jeg mener bestemt at kunne huske at du LIGE har bestilt 7 forskellige slags garn...... måske husker jeg forkert ;-)))

    SvarSlet
  9. Den er også bare flot og jeg glæder mig til at se din. Hihi det er ikke altid så ringe at blive smittet ;-)

    SvarSlet
  10. Skrumper lageret? Jamen så må du ud og købe ind, for det går jo ikke. Camomillen ser smadderflot ud, spændende at se det færdige resultat. OG nu må jeg selv snart igang med et.

    SvarSlet
  11. Uh, det ser spændende ud :-) Jeg er også ret vild med Cecilia-kjolen og det er en rigtig flot farve, glæder mig til at se den færdig ;-)

    SvarSlet
  12. Ja, både Camomille og Cecilia er fantastiske - og så endda lagergarn.....ren lykke!!!

    SvarSlet
  13. åh ja, den Camomille! Jeg er bange for at jeg også er blevet inficeret :-)

    SvarSlet
  14. Jaa, den Camomille ligger også øverst på min to-do liste. Kjolen er også fantastisk, hvis jeg nu trak maven permanent ind, kan det godt være den ville klæde mig ;o)
    Rigtig god fornøjelse med begge projekter!

    SvarSlet
  15. To skønne projekter du er igang med farverne er utrolig smukke :)
    kh Jane

    SvarSlet
  16. Jeg er også ramt ;-) Har fået garn af Nynne.

    Super flotte farver du har gang i - og så fra lager.

    SvarSlet
  17. Begge deler er skjønne ting! Og jeg har lageret fullt av garn som passer!!!!!
    Lykke til

    SvarSlet
  18. Hvor er det sjovt med den Camomille. Jeg viste min mor min blog den anden dag (hun strikker ikke) og hun faldt lige over strikkeheksens camomille i min blogliste. Hun gik helt agurk, så nu har jeg bestilt opskriften og tænker at strikke det til hende til fødselsdag. Hvor er det sjovt at der raser en camomillefeber, men så ved man jo hvor man skal hente hjælp :-)

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Jeg har godt set inde på Ravelry er der er gået total inflasion i Camomille... Glæder mig til at se din version...
    og så med lagergarn...... dygtig.....

    PS: forrige indlæg slettet, da jeg opdagede stavefejl ;0D

    SvarSlet
  21. Tak Nyne. Glæder mig også til at få kjolen færdig (selvom der er langt endnu) :-)

    Tak Lin. Du kan tro Svanen gjorde lykke!

    Irene: Måske vil skulle hedde Camomillesøstrene? :-)

    Dorthe: Håber du finder det rigtige garn! Det er et dejligt strikketøj.

    Ettej: Lagergarn er slet ikke så ringe :-) Håber det lykkedes dig at finde opskriften.

    Tak Lene. Jeg syntes også det er en ret flot farve :-)

    Christrunte: Det var dog en skrækkelig tanke!! (selvom det nok aldrig kommer til at ske) :-)

    Så Så Ina. Nu ikke sladre!!! ;o)

    Strikkefuglen: Nej den virus er det vel ok at blive smittet med :-)

    Pia: Så meget skrumper det altså heller ikke :-)

    Xanita: Tak. Glæder mig også til den bliver færdig.

    Lykke: Så længe det ikke er influenza man bliver smittet med, så går det nok ;-)

    Kirsten: Jeg er begyndt at øve mig i at holde maven inde! :-)

    Jane: Tak!

    Gitte: Glæder mig også til at se din model!

    Sylvia: Ja, lager har vi vist alle :-)

    Camilla: Jeg er sikker på din mor bliver rigtig glad for det!

    Ulla: Jeg pudser glorien :-) (så længe det varer) ;o)

    SvarSlet
  22. Det bliver da vild flot dit sjal, og sikke en farve du lige fandt til kjolen wow siger jeg bare.

    SvarSlet
  23. Camomille-feberen er bestemt ikke farlig! Så vidt jeg ved er Ca(mo)mille lægende, så man kan roligt gå igang. Jeg strikker kant....

    SvarSlet