mandag den 21. februar 2011

Det er en fantastisk mand man har..

når det første han pakker, er strikketøjet til mig, da ambulancen kom og hentede mig igår.

IMG_0119

Efter hjemkomst fra en superhyggelig eftermiddag, fik jeg pludselig sindsyge mavekramper. Vagtlægen blev tilkaldt, og det allerførste han gjorde var at rekvirere en ambulance, som kom kort tid efter og hentede mig. Det var så her min søde mand pakkede en lille taske til mig. Jeg havde nemlig så mange smerter, at jeg slet ikke kunne noget som helst.

Efter ankomst på hospitalet, og div. undersøgelser, og endnu flere smerter, forsvandt de så lige så hurtigt igen, som de var kommet!

En passeret nyresten, var diagnosen. Føj for s…. hvor gør det ondt!!

De beholdt mig natten over, for en sikkerheds skyld, og jeg er hjemme igen. Træt men i god behold.

Det er bestemt ikke noget jeg nogensinde vil ønske for min værste fjende (ikke at jeg har nogen, så vidt jeg ved) :-)

26 kommentarer:

  1. Jamen Tine dog. Jeg har hørt, at det skulle gøre noget så nederdrægtigt ondt:-(

    SvarSlet
  2. Og så glemte jeg lige at ønske dig god bedring i farten.

    SvarSlet
  3. Det kan jeg lige love dig for at det gør, Dorthe!
    Jeg er lige ved at påstå at det er værre end at få børn :-)
    Og så var jeg vist heldig at det gik "forholdsvis" hurtigt. Ca. 3 timer tog det.
    Stakkels dem, hvor det tager længere tid!

    SvarSlet
  4. Av av av...det gør vist rigeligt ondt har jeg hørt.
    Yderst betænksom mand du har ;-)
    God bedring.

    SvarSlet
  5. Sikken forskrækkelse. go bedring

    SvarSlet
  6. Godt det er ovre og det må da varme utroligt at din mand kender dig så godt!

    SvarSlet
  7. Ja, det skulle gøre helt afsindigt ondt - har heldigvis aldrig prøvet.
    Godt det er ovre.

    Han er da sød, ham manden - men havde du overhovedet kræfter til at strikke.

    SvarSlet
  8. Jeg husker tydeligt de patienter vi fik ind med nyresten - av for filen de havde ont.
    Man må da sige at din husbond kan det der med at prioriterer - strikketøj ! Der står da vist gode + point til ham på kontoen når du bliver frisk igen :-)

    SvarSlet
  9. Stakkels dig - godt du er ovre det! - og hvor fint at han sørgede for strikketøjet, se det er omsorg!

    SvarSlet
  10. hvor dejligt når man kender hinanden så godt. og heldigt at det ikke var noget farligt, omend mere end ubehageligt. jeg har ikke prövet det selv men har set min mand gennemgå det ad flere omgange, og det er ikke sjovt. god bedring!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  11. Puha for en dramatisk afslutning på dagen, der er vist ingen tvivl om at Per kender dig godt. God bedring, efter sådan en nat må du mest af alt trænge til at sove.

    SvarSlet
  12. Stakkels dig, Tine. Kan det være en trøst, at det er kendt, at nyrestenssmerter faktisk er de værste smerter, der findes?
    Søøøøøød mand, ham, hva'!?

    SvarSlet
  13. Hold da op Tine! Sikken en forskrækkelse! Hvor er din mand sød:-)

    SvarSlet
  14. Puha - da. Sikke noget. Godt at du er kommet igennem!!! og er hjemme igen.
    Søde Per ;-)
    God bedring.

    SvarSlet
  15. Hold da op Tine - sikke en forskrækkelse at få! Din stakkel, jeg oplevede min mand ha` de samme smerter for ½ års tid siden - og jeg skulle køre ham fra skadestue til hospital - IKKE SJOVT.
    Rigtig god bedring - godt at du er hjemme igen og i god behold.
    Du får lige et knus herfra ;o)

    SvarSlet
  16. Hej Tine...hvis det gøre lige så ondt som galdestenanfald.....og nok mere ! Så siger jeg
    sku av for f.... !!!
    Hvad med at drikke RESIUM, det skulle opløse disse sten !??

    SvarSlet
  17. Jeg havde et anfald af nyregrus for mange år siden og det er noget nær det mest smertefulde, jeg har oplevet - så jeg føler med dig! Og glæder mig over, at du er ovre det hele så hurtigt - jeg blev helt forskrækket, da jeg lige så ordet hospital. Hvor er jeg glad for, at du er hjemme igen i god behold - og hvor er det godt at have en mand, der ved at strikketøjet selvfølgelig skal med - husk at give ham en ekstra krammer :-)

    SvarSlet
  18. God bedring Tine...
    Hvor er det skønt at du har en mand der lige nøjagtig ved at uanset hvordan du har det, skal strikketøjet være i nærhenden. Hatten af for ham <3

    SvarSlet
  19. Også god bedring herfra. Godt det gik så hurtigt.
    Jeg har haft galdesten, så jeg føler bestemt med dig.

    SvarSlet
  20. Det siges det gør så forbandet ondt, har selv prøvet galdesten, og det gør bestemt også ondt, så kan godt sætte mig ind i , hvordan du har haft det.
    God bedring til dig, og en dejlig mand du har, der tænker på alting.

    SvarSlet
  21. God bedring Tine, sikke da en omgang. Har ikke lige prøvet det selv, men det skal jeg jo så heller ikke ønske kan jeg læse av av. Hvor er det kanon din mand lige ved at strikketøjet SKAL med, tror han kender dig ;o) sød, det er han.

    SvarSlet
  22. Av for p.....! Betænksom mand - og dejligt det gik forholdsvis hurtigt (selvom det jo føles som noget nær en evighed når man har så ondt). Håber du er helt ok igen!

    SvarSlet
  23. Se det er en mand der ved hvad der er vigtigt i livet, hvad det ervi i hvert fald ikke kan undvære :-) Sikke en forskrækkelse! Godt at du er god igen!! Var det camonille der var med?

    SvarSlet
  24. Øv, da. Godt, at det gik over igen.
    Men hvor var det bare super, at han pakkede strikketøjet!

    SvarSlet
  25. Av for den da....godt du er hel hjemme igen, men sikke en forskrækkelse !!!

    Hvilken betænksom mand- tror bestemt min drømmemand ville have drønet rundt i huset som en hane uden hovedet :)))
    Rigtig god bedring.
    kh Jane

    SvarSlet