onsdag den 23. februar 2011

Hovsa!

Lige pludselig fik jeg nyt job!!

Fandango søgte en deltidsmedarbejder, og den søgte jeg. Dog uden de store forhåbninger, da der var mange om buddet. Og da jeg slet ikke har nogen butikserfaring, troede jeg faktisk ikke, jeg havde en chance.

IMG_0117

Men igår ringede Sys til mig og spurgte om jeg ville have jobbet! Jo tak, det ville jeg da gerne :-)
Så på fredag starter jeg på mit nye arbejde. Jeg skal arbejde 22 timer om ugen, og jeg bliver derfor ved med at være ansat hos Per, ved siden af. Han har dog sat som betingelse at jeg ikke får min løn udbetalt i garn! ;-) Og det må jeg så prøve at overholde…..

34 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med dit job hos Fandango..det er jo et ønskejob.
    Jeg må heller ikke få mit job hos Sy og Rens udbetalt i garn...i følge Eddie altså :D

    SvarSlet
  2. Stort til lykke! Ja, du må være standhaftig!

    SvarSlet
  3. Sikke et drømmejob!! Tillykke med det! :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke - hvor er du heldig. Skøn butik.

    SvarSlet
  5. Som skrevet på FB:
    Du er for heldig :-)

    Tillykke med det, det bliver garanteret herligt...

    SvarSlet
  6. Gud hvor er jeg misundelig - drømme job. Tror jeg kommer ind fredag for at blive betjent af dig hi hi

    SvarSlet
  7. Fedt at få lov til at kombinere hobby og arbejde. Rigtig hjertelig tillykke.

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog skønt. Det må være som at komme noget nær Himmeriget. Hjerteligt tillykke med jobbet, Tine :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke :-) Lykken må klart være at kombinere det man helst vil bruge tiden på, med det man reelt bruger tiden på...

    SvarSlet
  10. Åhh hvor ville jeg gerne være dig det må virkelig være en drøm at arbejde med sin hobby :)

    Tillykke med det
    kh Jane

    SvarSlet
  11. Tillykke med jobbet. Er lidt misundelig over at du har fået sådan et skønt job.

    SvarSlet
  12. Tillykke med jobbet - så ses vi jo også der :-)

    P.S.: Jeg havde slet ikke set at Sys søgte en medarbejder

    SvarSlet
  13. Ih... hvor skønt. Tillykke med det. Det bliver da vildt spændende.
    - men det der med ikke at købe for meget, det var straks værre :o)

    SvarSlet
  14. Waw Stort tillykke med jobbet, det er jo en drøm for dig. Jeg må da helt bestemt ind til dig en dag ;-)

    SvarSlet
  15. Aiii, det må da være tæt på himmelen! Pyt med at det ikke bliver udbetalt i naturalier, bare at få lov at stå og gramse dagen lang...

    SvarSlet
  16. Tillykke Tine...Tænk sig at arbejde med sin hobby... Kommer ind og hilser på en dag jeg er i Århus <3
    Jeg kunne godt forestille mig at ret meget af lønnen går op i strikkegarn.. men hvad du ville jo købe alligevel og mon ikke du får lidt rabat ;0D

    SvarSlet
  17. Det må da være drømmejobbet over alle job.. tillykke med det.

    SvarSlet
  18. Tillykke med drømmejobbet. Det med butikken skal du nok lære. I min verden er det vigtigt at handle med en som ved noget om garn og opskrifter. Held og lykke.

    SvarSlet
  19. Ja det lyder godt nok som et drømmejob, stort tillykke med det :)

    SvarSlet
  20. Grattis med jobben, Tine! Og velkommen i "klubben!" Jeg jobber jo også med garn. Og jeg prøver også å ikke ta min lønn i garn, men medgir at det går endel kroner til garninnkjøp. Men det kunne vært mye verre!!!!

    SvarSlet
  21. Det må jeg nok sige - er helt målløs! Rigtig mange gange til lykke Tine! Det må da være et ønskejob for dig:-) Kommer snart ned og besøger dig:-)

    SvarSlet
  22. Tillykke Tine. Det lyder da fantastisk. Glæder mig til at købe garn hos dig.

    SvarSlet
  23. Sikken et skønt job at få. Tillykke med det.

    SvarSlet
  24. Hej Tine
    Hvad skal jeg sige - JEG ER MEGA MISUNDELIG (på den gode måde)
    Tillykke tillykke dit heldige asen:o)
    Gid jeg kunne slå et smut forbi og kigge til dig - held og lykke!

    SvarSlet
  25. Du er da superheldig at få drømmejobbet. Tillykke

    SvarSlet
  26. Ajjjj, Tine!
    Tillykke, tillykke!
    Det vil jeg også......i mit næste liv, eller hvis jeg skulle blive fyret.
    Hvor er du heldig! Og så hos Sys! Jamen, det er da skøøøønt!

    SvarSlet
  27. Sådan Tina.
    Tillykke med dit nye job,
    sikke et af slagsen ;))

    Så må jeg altså snart ind og besøge den butik.

    Yt

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med dit nye job, det må være fantastisk at komme til at arbejde sådan et sted ;-)

    SvarSlet
  29. Tillykke !!! Sådan...der er bare SÅ fedt at arbejde med garn hver dag !!! Men man bliver let meget meget hurtig påvirket af nye ideer og lysten til at strikke endnu mere !!! NU må vi snart en tur til Århus !!!
    Tillykke

    SvarSlet
  30. Tillykke, tillykke - du må lige oplyse om startdatoen, så vi kan komme og handle hos dig ;-)

    Øh - det lyder da fornuftigt det Per siger, men - hvad bliver resultatet ;-)

    SvarSlet
  31. Tillykke med jobbet, det ville jo være en drøm, at arbejde med alt det dejlige garn.

    SvarSlet
  32. Gud, hvor skønt - stort tillykke! Har du sat som betingelse at du må have fri torsdag eftermiddag, så du kan komme til strikkecafe? ;-)

    SvarSlet
  33. Tusind tusind tak alle sammen.
    Jeg glæder mig meget til at starte, og når jeg ved helt nøjagtigt hvilke dage jeg er der, skal jeg nok melde det ud.
    Jeg får da vist travlt hvis i alle kommer forbi :-)

    Lykke: Jeg ved allerede at jeg har fri hver torsdag! Det var jo vigtigt :-)

    SvarSlet
  34. Stort tillykke med jobbet - det lyder jo fantastisk!
    Jeg ville få fuldstændig i stå foran den reol - sikke mange fantastiske farver!

    SvarSlet