onsdag den 2. februar 2011

Messe i Frankfurt

Så er jeg hjemme igen, med træt hoved og ben. Det er altså mange kilometer man går på 3 dage, og rigtig mange indtryk man får.

Som jeg har sagt før, er det ikke tilladt at tage billeder. Men denne stand tillod det dog.

068 066065

Og så var der en meget stor Trend Stand, hvor emnet var Winter Wedding. Den får i også lige et par billeder fra.

002

009

018

Og hvad med denne her flotte kane? Hvis der er nogen som gerne vil have den på taget, så koster den “kun” 18.000 € :-)

029

I siger bare til hvis det er noget! Så bestiller vi den hjem :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke lige den kane vil matche min brune lædersofa, så jeg takker nej denne gang:)

    Det må være spændende at komme på messe og se alle de ting, man kan få.

    SvarSlet
  2. Ja, det må da være superspændende - men husk de gode sko (og måske støttestrømperne? :-))

    SvarSlet
  3. ja ved du hvad, tror lige at der skal måles efter før jeg bestiller, kan jo være at den kan være på altanen ;-) . . . . nej desværre den er for lille altså altanen !

    SvarSlet
  4. Er det allerede jul - igen !!!

    Føler med dig jeg ved af erfaring hvor tunge ben og fødder er efter tre dage på Frankfurter messen....dampen står nærmest ud af ørene på énn af overbelastning og ryggen værker som på en firsårige !!
    kh Jane

    SvarSlet
  5. Det var da ærgeligt Eva :-)
    Du kan tro det er spændende!

    Susanne: Selvom man har gode sko, så er så mange timers vandring på betongulve altså hårdt for benene. Men det er jo ok, når det samtidig er spændende :-)

    Helle: Øv, det ville da ellers have været flot!
    :-) Så du må nøjes med at pynte med dine fine glimmer kugler ;-)

    Jane: Her hos os er det jul hele året :-) Det er det vi lever af.

    SvarSlet
  6. Hej Tine - og tak for i dag. Jeg glemte helt at spørge, om du ikke nærmest har smidt halvdelen af dig selv?? :D Du ser så mini ud på billedet :)

    SvarSlet
  7. Hej Karin.
    Selv tak :-)
    Mon ikke jeg ser mini ud fordi isbjørnen er meget stor :-)
    Halvdelen har jeg ikke smidt men en del er der da heldigvis røget.
    Nu kømper jeg bare med det sidste.
    Puha det er sejt.

    SvarSlet