onsdag den 4. februar 2009

Tilbage igen.

Vi landede igår aftes, efter nogle hektiske dage. Fyldt med julepynt og julelys :-)
Jeg gik en lille tur lørdag eftermiddag i det smukke vejr (de andre orkede det ikke) og fik set operaen og lidt gadeunderholdning.
Og en transportabel pølsevogn! Mon har har fået en elitesmiley?
Og dette mærkelige hus der var under opførelse ;o)
Med hul hele vejen igennem!
Håndarbejde gik det lidt sløvt med. Jeg kan godt se at jeg var meget optimistisk, med hensyn til bøger og håndarbejde. Men jeg har da fået strikket noget.
Desværre er jeg nødt til at trævle det hele op, da den bliver alt for stor.
Jeg har godt nok overvejet om jeg skal fortsætte og så prøve at filte den lidt. Men jeg er ikke sikker på at min nerver kan klare det, så hellere trævle op..
Men det har man jo også prøvet før :-)

9 kommentarer:

  1. Øv, det var da ellers en skam, men den bliver flot - skøn farve:-)Jeg har lige selv kæmpet med tørretumbler og plissé - lidt af en gyser - men det endte godt :-)

    Kan godt forstå, du måtte ud og se lidt andet end julepynt, ser ud til at have været en god tur :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror ikke jeg er heks nok :-)

    Så jeg trævler op. Jeg tør ikke andet! Jeg ved godt jeg er en kylling :-)

    SvarSlet
  3. Du har da virkelig fået set noget på din travetur :-)
    Jeg tror nu også jeg ville trævle op. Min er strikket efter den mindste str. og den er altså også til den løse side, efter flere dages brug :-)

    SvarSlet
  4. det virker til at du har haft alleteiders tur. Ærgelit med trøjen - tror du ikke det er synd at filte snogningerne ?

    SvarSlet
  5. Jeg husker, da jeg ødelagde min FLS som havde taget 1000 år at strikke :) Næste gang jeg får den idé, filter jeg i hånden! Man kan åbenbart ikke filte "en lille smule" i vaskemaskinen...

    SvarSlet
  6. Mariann: Jeg havde ellers lavet strikkeprøve! Men har vist valgt en for stor størrelse :-(

    Nynne:Jeg har selv haft samme tanke, med snoningerne. Så jeg trævler op og strikker forfra.

    Mette: Man skal vist have meget is i maven for at lave det nummer :-)
    Og det kan jeg lige så godt indrømme at det har jeg ikke!

    SvarSlet
  7. Velkommen tilbage, det er nogle skønne stemnings billeder du har fået taget på din tur.
    Øv altså at den bliver for stor, kan godt forstå at du vil trævle op igen. Men det er en dejlig farve du har valgt til den.

    SvarSlet
  8. Velkommen tilbage, og det var dog ærgerligt at du skal trævle op, men hellere det end du ikke får den brugt.

    SvarSlet
  9. hmmmm - min kommentar er da forsvundet - så nu prøver jeg igen....

    Velkommen hjem ;-)

    Stakkels fødder og ben siger jeg bare - altså til den transportalble pølsevogn!


    Tror du bliver gladest for resultatet hvis du trævler op, og begynder forfra - selv om det er trælst! Mønsteret ser rigtig smukt ud.

    SvarSlet