søndag den 8. februar 2009

Stilhed på strikkefronten

Jeg er startet på Babycables and big ones too, igen, men det går lidt langsomt. Jeg har istedet haft lyst til at læse de sidste par dage. Diva's dont knit, læste jeg på vores Frankfurt tur, og Needles and Pearls har jeg læst her i weekenden. Ikke de store litterære mesterværk, men stille og rolige, letlæste bøger. Lige hvad jeg havde lyst til :-) Lidt fornuftigt har jeg dog lavet. I det gode vejr, fik Per og jeg ryddet op i garagen. Den har været helt forfærdelig længe. Jeg syntes at vi jævnligt rydder op derinde, men når man så vender ryggen til ligner det ragnarok igen. Jeg ved ikke hvad det er der sker. Men nu der det rigtig godt ud! .....Ihvertfald de næste par dage :-)

3 kommentarer:

  1. Lyder dejligt med læsetid. Det er dejligt og afslappende, og noget som man trænger til en gang imellem.

    Uha - hvor jeg kender det der med garagen. Hvor kommer alle de ting fra? Efter jul synes jeg nu altid det er slemt. Gavepapir, pap m.v.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg ved ikke helt hvad der sker i den garage.
    Det er som om rodet formerer sig :-)

    Læsetid, komme lidt i bølger syntes jeg. Og lige nu er det det, jeg har lyst til.
    Strikketøjet løber jo ingen steder :-)

    SvarSlet
  3. Synd du måtte trevle din trøje op igen, men det gør vi jo allesammen jævnligt:-) Kender godt det med rod,der lige pludselig formerer sig voldsomt. Bøgerne ser ud som gode feriebøger, så dem vil jeg lige huske på:-)

    SvarSlet