torsdag den 26. februar 2009

En god undskyldning..

Det var jeg jo nødt til at have, når jeg nu havde sagt at jeg ikke skulle strikke.
Men er det her ikke det?
Farmors sovesokker. De var da helt elendige.
Så i toget til Berlin strikkede jeg et par nye til hende.
Men jeg er vist nødt til at strikke nogle flere til hende. Nu bruger hun dem om hjemmesko og er meget glade for dem. Så det er jo dejligt.
Bogudsalg. Hvem kan stå for det? Normalt ikke jeg, men denne gang syntes jeg ikke rigtig der har været noget der rykkede i mig. Bortset fra denne:
Jeg ved ikke rigtig om den indeholder noget jeg kan bruge, men til den pris, så går det nok!

4 kommentarer:

  1. Hvis hun er så glad for dem, må du jo bare blive ved :-)

    Kvinde med pinde er faktisk en rigtig sjov bog og den kunne da lære en gammel cirkushest som mig et par tricks :-)

    SvarSlet
  2. Hvis sådan en lille sok kan gøre farmor glad, så strikker jeg gerne mange flere :-)

    Har ikke fået kigget så meget i bogen endnu, men den ser da meget sjov ud.

    SvarSlet
  3. Sikken en god idé, men jeg kan godt se at hvis hun bruger dem som hjemmesko, så skal der nogen til.

    Lækker bog, Hvor har du scoret den?

    SvarSlet
  4. Gitte: Bogen er købt ved Bog og Ide. Det er da helt vildt billigt!

    SvarSlet