mandag den 16. februar 2009

At pille op.

Det har jeg prøvet mange gange før. Hvem har ikke det? :-) Det er ikke fordi jeg ikke kan lide modellen. Det er heller ikke fordi jeg ikke syntes at det var pænt det jeg havde strikket. Men jo mere jeg kiggede på det, jo mere blev jeg enig med mig selv om at tætsiddende rib omkring mine hofter og min mave, (som absolut ikke er sylfide agtige) ikke ville blive noget kønt syn. Så derfor trævler jeg op. Men for engangs skyld havde jeg hæftet enderne, meget tidligt i forløbet! Så det var ikke nogen nem opgave. Nu må vi så se om den ide der rumsterer i mit hoved også kan munde ud i en lækker trøje.

6 kommentarer:

  1. Det nytter selvføgelig ikke at strikke noget, som man efterfølgende ikke kommer til at bruge (spildt arbejde), men jeg synes din rib var så smuk!! Spændt på at se hvad du finder på.

    SvarSlet
  2. Jeg er også nysgerrig efter at se dine tanker omkring garnet. Var helt vild med striberne i det ribstrikkede, men er du ikke tilfreds, så er det bedre at trevle op, inden det er gået for lnagt.

    SvarSlet
  3. Selv om vi har prøvet det før, er det nu lige træls hver gang man skal pille op. Jeg synes ellers ligesom Gitte, at den så rigtig flot ud.

    SvarSlet
  4. surt er det ;(
    Det er ellers nogle skønne farver, du brugte.
    Spændt på hvad du så finder på ,)
    Ikke så tit de designere tænker på vi har fået børn og god mad ;O
    Yt.

    SvarSlet
  5. Jamen det var bestemt heller ikke fordi jeg ikke syntes det var pænt. Jeg var faktisk meget tilfreds. Det var mere modellen jeg ikke var vild med.
    Som Yt siger, har vi jo ikke altid facon til modellerne :-)

    SvarSlet
  6. Nej, det kan knibe med at holde den facon, er også vild med modellen, men den kan jeg heller ikke have, det må være til dem med en flad mave. Farverne du har valgt er skønne, så nu er jeg spændt på hvad det så bliver til..

    SvarSlet