tirsdag den 24. februar 2009

Hvor skal jeg begynde?

Vi har haft en rigtig dejlig tur, med så mange oplevelser at det er svært at vælge ud.
Så jeg laver en lille liste:
Dejlig lejlighed. Ejes af Århus Kommunes Feriefond. Lejede den inden jeg sagde op, men fik heldigvis lov at beholde lejemålet.
Fantastisk mad. 3 aftener. 3 forskellige måltider.
Monsiur Vuong. Lækkert, billigt og lidt stærkt!
Good Time. Asiatisk, smukt dekoreret, og bare super lækkert.
Oranium. Hyggelig stemning og bøffer der smeltede på tungen.
Shopping: Ka-De-We. Varehus med helt fantastisk gourmet afdeling.
Alexa, Alexanderplatz, Niketown , sjov strik og alle de andre fantastiske steder.
Det var billigere end i Danmark og den sidste rest af udsalg.
Kultur: Berliner Dom, Kaiser Wilhelm Kirken, Det Jødiske Museum. Oplevelser der gør een stum af bevægelse og ydmyghed.
Check Point Charlie: Mærkligt at tænke på at det er 20 år siden at muren faldt!
Chokolade til pigerne : UHMMMM!!!
Lidt til drengene:
Og sidst men ikke mindst, meget meget hyggeligt samvær med gode venner.

7 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, sikke da en skøn tur i har været på. Tak for dine skønne billeder, så føler jeg at jeg også har været ude at rejse, når man kigger dem.

    SvarSlet
  2. Også velkommen hjem herfra. Det ser ud til at I har haft en rigtig skøn tur. Er helt vild med dit billede af den sorte kjole ;-) Den er lige mig!!!!!!!

    SvarSlet
  3. Det lyder som en vidunderlig tur med gode oplevelser:-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som om I har haft en rigtig god tur! Og så meget I har nået at se og opleve.

    SvarSlet
  5. Helle: Godt at du også kan få fornøjelse af dem :-)

    Gitte: Og så er den jo strikket! Butikken hed Claudia Skoda. Der er link :-)

    Dorthe: Det var det også.

    Irene: Og så er der bare så mange ting vi ikke fik set.
    Så vi må afsted igen :-)

    SvarSlet
  6. Det ser da ud til at være en fed tur, og nu bliver jeg helt lækkersulten af at se alle de kager..:o))

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem, Tine, ser ud til at det har været en forrygende tur :-) Jeg tror også Gitte ville se fantastisk ud i den "lille sorte" ;-)

    SvarSlet