torsdag den 12. februar 2009

En god film.

Jeg er lige kommet hjem fra biografen, med Line og Lasse ( hendes kæreste)
Det var en rigtig god film. Og for en gangs skyld også en film, Line kunne lide.
De sidste par gange vi har været i biografen, har hun syntes det var kedeligt.
Og der så vi ellers James Bond og Indiana Jones.
Hun er mere til Sex and the City og gyserfilm. :-)
Jeg kan kun anbefale den. Men husk tisse af inden (det er en helaftens film uden pause) og husk lommetørklæder, man får våde øjne indimellem.

4 kommentarer:

  1. Min ældste har også sagt, at den MÅ du se, mor. Det samme sagde han med Forest Gump som jeg i mange år troede var en ekstremt voldelig film om Vietnamkrigen - heldigvis blev jeg klogere :-)

    Iøvrigt herligt at gå i biffen med "de store" :-)

    SvarSlet
  2. Måske man skulle "bestille" barnepige ;-) Altid herligt med en god film.

    Og Lene - Forest Gump - Den er skøn - kan ses igen og igen og igen......

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Lene: Stol på din søn denne gang! Det er en rigtig god film.

    Gitte: Overvej seriøst en barnepige.
    Den er super god.

    SvarSlet