torsdag den 26. februar 2009

Se lige den her!

http://stream.emu.dk/uniplayer.aspx?clipid=4604#

4 kommentarer:

  1. Hi hi sikken en forskel på kønsroller indenfor strikning ! Han kunne ikke blive gift hvis huen ikke var færdig !! hi
    Viste min søn på 13 det klip....og han var ved at falde om af grin !!
    Takker :o)

    SvarSlet
  2. Hej Tine
    Opskriften på Cherry, af Helga Isager har jeg fra et gammelt Bolig og Liv blad - Tror det er fra 2007 i foråret. Lige nu er det hos min svigermor, så jeg kan ikke være mere præsis. Det er ufatteligt let at strikke og meget meget hurtigt. Hvis du er interesseret må du gerne låne mit blad når jeg får det retur

    SvarSlet
  3. Fynpige: Jeg morede mig også ganske meget da jeg så det.
    Det er da en verden på hovedet!
    Kvinder kan ikke strikke... :-)

    Nynne: Det kan godt være at jeg gerne vil låne mønstret engang.
    Jeg siger til, hvis det bliver nødvendigt. Tak for tilbuddet.

    SvarSlet