onsdag den 18. februar 2009

Jeg glæder mig!

Fredag morgen skal jeg til Berlin med Per og 2 af vores rigtig gode venner. Så vi skal bare hygge os og se byen. Uden børn! Vi er 3 ud af 4 der ikke har været i Berlin før, så det bliver meget spændende. Vi tager toget fra Århus og direkte til Berlin, så vi har 6 1/2 time hvor vi kan planlægge og hygge os. Vi kommer hjem igen mandag aften, med tog, så der er mange timer hvor man kunne få strikket en masse. Men mine arme har drillet lidt, de sidste dage, så måske skulle jeg hellere holde strikkefri? Får man så abstinenser? :-)

11 kommentarer:

  1. Jeg tror godt du kan glæde dig. Berlin skulle være en fed by. Jeg har desværre endnu ikke været der.
    Kan du ikke brodere i stedet- eller er det lige så hårdt for armene ?

    SvarSlet
  2. Jeg havde selv tænkt det samme.
    Så ligger hænderne da ikke helt unyttige i skødet :-D

    SvarSlet
  3. Det lydder godt nok dejligt ;)
    Sikke i kan opleve og hygge.
    Glæde mig til at høre om jeres tur.
    I kunne jo tage et slag kort ;)

    God Tur !!

    Yt.

    SvarSlet
  4. ingen tvivl..du vil få abstinenser
    :) jeg har selv prøvet at holde strikkefri et par dage...det er ikke sjovt...
    Men måske du skulle tage broderi med i stedet`? eller spille kort som der også foreslåes ?

    God tur til Berlin, glæder mig til at læse om det på bloggen :-)

    SvarSlet
  5. Det lyder bare fedt :O) Berlin skulle have de skønneste markeder alle vegne. husk at tage på det spisested, hvor tjenerne er blinde og man spiser i et helt mørkt rum, det skulle være en sjov oplevelse :O)

    SvarSlet
  6. Rigtig god tur, Tine :-) Er imponeret over at høre, at du pillede det ribstrikkede op, efter du havde hæftet ender :-)

    SvarSlet
  7. Som du da flyver og fare rundt:-)
    Ka' du have en rigtig god tur.

    SvarSlet
  8. Uha som du da kommer rundt, hav nu en rigtig god tur og pas på dig selv og dine arme ;-)husk nogle billeder så jeg også kan komme ud og rejse.

    SvarSlet
  9. Tak skal i have alle sammen.
    Jeg lover at tage en masse billeder og passe på mine arme!

    SvarSlet
  10. Rigtig god tur. Har aldrig været i Berlin, der kunne jeg også rigtig godt tænke mig at komme hen.

    Pas på armene- bøger og broderi ;-)

    SvarSlet
  11. god tur. jar har kun været der med skolen, det vil sige dengang byen var delt, et gensyn har været ønsket længe.

    SvarSlet