søndag den 24. august 2008

Engelsk bluse færdig

Så blev den færdig.

Jeg er ikke helt tilfreds, der er altså noget med ærmegabet. Jeg ved, jeg har lavet den forkert, ifølge opskriften. Der var lige noget, der smuttede i oversættelsen. Den kan dog sagtens bruges, den er ok når den kommer på. Og det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg strikker efter et engelsk mønster.

Ellers har jeg lige lavet disse ventebukser.

De er til min kollega, som jeg før har syet til. Det er samme mønster,som de sidste bukser, jeg har bare lavet dem længere, så de er efterårsagtige :-) Her er lige en lille detalje :-) Jeg lavede nogle af stikningerne med multifarvet tråd. Det er da vist ok.

Jeg glemte at købe knaphuls elastik, til den øverste kant. Det bliver købt i morgen og sat i , så er de helt færdige.

1 kommentar:

  1. Hvor er din kollega heldig - at kende dig ;-) De ser super gode ud de bukser.

    Synes din hvide bluse ser flot ud, og det er sikkert kun dig der kan se at der er noget i vejen.

    SvarSlet