fredag den 1. august 2008

På stoffer..

En stofbutik holder ophørsudsalg.
Modestoffer i Østergade i Århus.
Det kan man da ikke gå tomhændet forbi.
Selvom det ikke blev til meget (i denne omgang).
Hun sagde nemlig at der ville kommer en del nye stoffer, inden længe.
Hun havde jo bestilt efterårsstofferne, for længe siden.
Så hun kan godt regne med at jeg kommer forbi igen ;-)
Imorgen har Fandango udsalg, har en lille fugl hvisket mig i øret.
Så jeg regner med, at jeg skal forbi imorgen.
Ellers har jeg fået klippet til en t-shirt.
Pludselig gik det op for mig at jeg ikke har en et helt hvid t-shirt.
Og det kan man da ikke leve uden :-)
Stoffet er købt her.
Så jeg satser på regnvejr søndag, så jeg kan komme igang med at sy igen.
Det bliver ikke rigtig til noget i denne varme.

2 kommentarer:

  1. Så længe det er den slags stoffer, du er afhængig af, så går det nok....

    God shopping:-)

    SvarSlet
  2. Tak for det.
    Det var en god shoppetur :-)
    Pungen sætter altid en begrænsning før øjet :-)

    SvarSlet