tirsdag den 28. oktober 2008

Et skridt nærmere..

Jeg har bestemt, at jeg ikke må gå igang med noget af det nye garn, før der er afsluttet nogle projekter.
Og det første projekt er nu færdigt.
En sofapude.
Jeg beklager lyssætningen, men det er sent, og jeg kan ikke vente til imorgen, med at vise frem :o)
Jeg skal ihvertfald også være færdig med "æbleskroget"før jeg overvejer noget andet.
Farmors tørklæde, kan jeg vist godt lave ind i mellem. (man har vel et standpunkt, til man tager et nyt) :-)

10 kommentarer:

  1. Hej Tine - Den er virkelig flot. Og et helt anderledes broderi end det strapudemaj, som min mormor broderede i min barndom. Jeg har såmænd også broderet et par kronhjorte ;-)

    Meget skønne farver.

    SvarSlet
  2. Godt at stille nogen "regler" op for sig selv engang imellem, hvis de bare ikke er så stramme, at der ikke kan "fifles" lidt med dem. Glæder mig til at se dit færdige æbleskrog - vil gerne selv lave den trøje i en voksenudgave. Altså når jeg lige er færdig med noget af alt det andet som ligger og venter *G*

    SvarSlet
  3. Hvor er den pude smuk ! Skønne, skønne farver. Og den nye du købte, kommer til at passe fint sammen med denne. Jeg har lavet de samme restriktioner for mig selv - ingen nye projekter, før jeg er færdig med nogle af dem, jeg har i gang.

    SvarSlet
  4. Flot pude. Jeg kommer til at tænke på glasmosaik :-)

    Regler er gode nok, men de kan jo altid tilpasses den aktuelle situation...

    SvarSlet
  5. Utrolig flot pude, og den vil stå godt til den nye du lige har købt i Fredericia. Jeg kan jo se at du også har købt meget med hjem. Man kan bare ikke lade være.

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot, Tine. Som fru kahr siger, der er noget gladmosaik over den :-)

    SvarSlet
  7. Tak skal i have alle sammen.
    Jeg var ellers ved at opgive den undevejs, jeg syntes ikke at farvekombinationen fungerede.
    Men med det sorte stof, er den blevet rigtig god.
    Det med glasmosaik, det havde jeg slet ikke tænkt på,men det kan jeg godt se.

    Gitte: Har du set denne side: www.tulipanerogtomater.dk ?

    SvarSlet
  8. Hvor kan du bare. Jeg elsker også at broderer men kan ikke efterfølgende monterer.
    Da jeg først så billedet slog det mig at det lignede en "kirke rude " hvor lyset strømmer igennem. Det må være den mørke baggrund der gør det.

    SvarSlet
  9. Tak Nynne.

    Hvis du vil have hjælp til montering, vil jeg gerne hjælpe.
    Ikke at jeg er ekspert, men jeg kan da forsøge :o)

    SvarSlet
  10. Hej Tine,
    Ja du kan tro at vi havde en dejlig weekend. Og Anton er fin og lækker i sin nye cardigan.
    Jeg kan se at du var på Fredericiamessen. Det var jeg også, men først om søndagen. Faktisk stod jeg på den stand ved siden af Balleby´s stand som du har fotograferet.
    Det var en god og rigtig travl messe.
    Jeg glæder mig tilat se hvad du skal strikke af alt dit fine garn.

    SvarSlet