fredag den 7. november 2008

Slingre ned af Vestergade..

gjorde jeg ikke, men gik stille og roligt, arm i arm med Farmor.
Hun skulle til frisør, og det er blevet en ny tradition at jeg henter , og bringer hende, når hun skal klippes.
Vejen går igennem Vestergade, og idag havde jeg kamera med.
Pludselig så jeg en masse sjove ting.
Disse her, var der ihvertfald ikke sidste gang vi gik her.
Denne blyant der ender i skorstenen, havde vi heller ikke lagt mærke til før. Den har sikkert været der længe :-)
Og forår var det sørme også lige blevet :-) De var helt ægte!
Men pas da lige på !!! Sikke nogle riller. Godt jeg var i bil.

4 kommentarer:

  1. Fint stemningsbillede, du giver, Tine :-)

    SvarSlet
  2. Sommetider har man bare tid til at se sig om, tror det er sundt. Tak for dit kig - de fuglehuse var bare super.

    SvarSlet
  3. Ja, når man skal gå langsomt er det tit man oplever noget andet end vi plejer når vi stresser afsted for at nå noget bestemt. Meget smukke billeder du har fanget.

    SvarSlet
  4. Tak skal i have.
    Sjovt, som man nogen gange opdager noget man har gået forbi hundrede gange!

    SvarSlet