lørdag den 18. april 2009

Småtterier

Lidt af hvert og i mindre størrelser, er hvad der er sket her de sidste par dage. Jeg er blevet færdig med thehætten til min veninde. Hun har været så sød at hjælpe mig med noget computer jeg ikke har forstand på, og som tak for hjælpen, broderede jeg denne her til hende. Lidt forsinket, fik jeg 2 gækkebreve igår.

Hmmm. Hvem mon har sendt dem??

Og så gik jeg ellers lige amok med krydsnøgleapparatet :-)

Det berejste garn skulle gøres klar til brug. Ellers glæder jeg mig til imorgen hvor jeg skal ud til Mariann, og mødes med alle de andre søde strikkepiger. Jeg undrer mig nogen gange over hvor hurtigt man kan komme til at kende mennesker, når man har en fælles interesse. Det er under et år siden vi mødtes første gang, og jeg føler jeg har kendt disse dejlige piger i mange år :-)

8 kommentarer:

  1. Nej - hvor er den sød den lille tehætte:-)
    Jeg har også fået alt mit garn fra England nu. Det er nogle rigtig lækre farver, og det er skønt at strikke med.
    Jeg har det på samme måde som dig - jeg synes også vi har kendt hinanden altid, og tænk så er det kun et år siden vi mødtes første gang.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er den fin... og sikke et arbejde, når det er så småt.
    Glæder mig til at se jer i Solbjerg !

    SvarSlet
  3. Hørt, hørt, jeg har det på samme måde og jeg GLÆDER mig til i morgen :-)

    Fantastisk lille thehætte, Tine, det må godt nok være tålmodighedsarbejde :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin den lille tehætte.
    Glæder mig også super meget til i morgen - til at møde jer alle for første gang

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin - Tine.

    Og hvor ser garnet lækker ud i de fine nuvundne nøgler.

    Jeg kommer desværre ikke i morgen - Æv. Vil tænke på jer ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den thehætte fin, den må være svær at broder. Jeg glæder mig også til i morgen og til at se jer alle igen.

    SvarSlet
  7. Øv Gitte, hvor ærgeligt. Skæld din veninde ud! :-)

    Helle, Nynne, Irene,Lene, Mariann:
    Glæder mig til at se jer idag.
    Og tak for roserne for thehætten
    :-)

    SvarSlet
  8. Sikke da et fint stykke broderi, det må være svært at se noget så småt. Og fedt garn ser det ud til, glæder mig til at se hvad der bliver ud af det.

    SvarSlet