fredag den 23. oktober 2009

Sofazombie.

Det har jeg været de sidste par dage, men idag har jeg det heldigvis meget bedre. Og, imens jeg lå der, fik jeg meget apropos, læst denne her. Jeg har stået på venteliste, på biblioteket, til den meget meget længe, og så kunne det jo ikke passe ret meget bedre end at den var klar til mig nu :-) Den kan anbefales. Den er rigtig sjov og tankevækkende. Og jeg kunne kende mig selv rigtig mange gange :-) Jeg har også fået lavet denne lille vest. Jeg troede faktisk at jeg havde fået brugt alt mit Cascade Superwash på huer til drengene, men fandt pludselig dette nøgle. Så nu kan jeg glæde en bekendt's lille dreng igen.
  • Faktaboks
  • Mønster: Babyvest fra Garnstudio Babydrops 17-9
  • Garn: Cascade 220 Superwash, farve marineblå
  • Forbrug: 1 ngl.
  • Pinde: 3
  • Str: 6-9 mdr.
  • Slog op efter str. 0-3 mdr.og strikkede længden efter str. 3-9 mrd. Ellers kunne jeg ikke få strikkefastheden til at passe.

6 kommentarer:

  1. Det var dejligt at hære du har det bedre. Dejlig vest

    SvarSlet
  2. Nåh så fin en lille vest i en skøn farve :-)

    Håber, du bliver helt klar til morgendagens strabadser :-)

    SvarSlet
  3. Lækker vest. Som du da får brugt rester. Der må da være base for opfyldning af lager i morgen ;-)

    God tur (snøft....)

    SvarSlet
  4. Nynne: Tak. Vi ses :-)

    Lene: Tak. Jeg er helt klar :-)

    Gitte: Jeg arbejder hårdt på at nedbringe lageret :-)
    Nu må vi ses hvor meget det bliver til imorgen!

    Jeg sender dig mange tanker :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det en nuttet lille vest:-) Håber du har det bedre!

    SvarSlet
  6. Rigtig sød lille vest.
    Håber du er frisk til turen i morgen.

    SvarSlet