lørdag den 29. oktober 2011

Det er heldigvis ikke helt så slemt..

som på billedet :-)

299509_2414274108793_1009523109_2685259_1744814980_n

Men nogen gange føler jeg at jeg slet ikke når noget som helst.
Jo jo jeg får da strikket, men der bliver ikke rigtig noget færdigt til fremvisning.
Dagene flyver afsted. Jeg ved godt at jeg har klaget min nød før, men i må altså bære over med mig!!

Jeg får læst jeres indlæg, og er fuld af beundring over alle de dejlige ting i får lavet.
Men jeg får desværre ikke lagt kommentarer. Beklager!

Jeg suger til mig af indlæg omkring Fredericia messe, og er lidt misundelig på alle jer der kom afsted og fik hilst på hinanden.
Jeg har arbejdet både i går og i dag, og i morgen får vi huset fuld af gæster der skal fejre Emil og hans fætter. Emil har fødselsdag i næste weekend og fætteren i denne weekend. Vi bor tæt på hinanden, så det er meget nærliggende at fejre det sammen for familien.
Ind imellem arbejde i Fandango, er der jo også mit arbejde i Pers firma der skal passes. Det er blevet noget forsømt i den sidste tid.

Så alt i alt, bare lige en update, for at sige at jeg stadig er her, og at jeg forhåbentlig snart vender tilbage med fuld musik :-)

PS: Tak for jeres opmuntrende kommentarer til mit sidste indlæg. Jeg vil lige sige at jeg altså havde lavet strikkeprøve, faktisk indtil flere gange :-)
Men jeg havde ikke vasket den, og jeg tror det var det, der gik galt. Garnet blev en del længere efter vask, så det er bare ærgerligt, men som sagt, jeg håber at finde en anden der kan bruge den :-)

10 kommentarer:

  1. Ihhh, hvor kan jeg genkende det, du skriver - jeg sidder i samme suppedas - der er så meget andet, at tingene bare ikke rigtigt bli'r til noget. Jeg krydser fingre for, du snart får mere strikketid,så vi andre kan nyde dine utrolige kreationer ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Håber du får held til at maximere dine strikkestunder.

    SvarSlet
  3. Der er desværre mange, mange ting, der kan komme i vejen for strikketøj og bloggeri.
    God fødselsdagsfejring i morgen.

    SvarSlet
  4. Der er mange ting som lægger sig hindrende i vejen på vores vej til strikketøjet og bloggen, men det er jo også ting vi gerne vil gøre, så at du er nået hen til bloggen viser jo også at du er på vej.
    Ønsker jer en god fødselsdagsfest og når det er overstået er der nok et hul eller to til strikketøjet og bloggen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Pu ha hvor det går Tine..
    Husk at trække vejret helt ned i maven en gang imellem.....
    Dejlig søndag til dig og dine...

    SvarSlet
  6. Rooooo på - selv om jeg har tid nok, synes jeg heller ikke, jeg når noget. Deet er dejligt at se billeder fra messen, når man nu ikke selv...god søndag.

    SvarSlet
  7. Herlig "gammel bedste" - mon hun får strikket noget?

    det er ikke altid man får strikket så meget, der er jo også andet der skal gøres. Tillykke med sønnen og fætteren.

    Forhåbentlig kommer der gang i strikketøjet igen;)

    SvarSlet
  8. Jeg har hatt det likedan denne siste uken. Vel, litt strikking har jeg gjort, men ikke fått tid til å få noe ferdig! Enda jeg har flere ting, som nesten er ved veigs ende. Om en dag eller to........ hvis ikke mine skuldre nekter meg å holde i en strikkepinne, sukk. de er helt overarbeidet for tiden.
    God søndag!

    SvarSlet
  9. Strikkeprøver og garn som udvider sig - jeg bliver altså lidt ærgerligt når garnet ændrer sig så meget ved vask, for det er da et stort arbejde at lave strikkeprøve - vaske - måle - ny strikkeprøve - vaske måle...

    Der kan da gå lidt tid.

    Godt du holder humøret højt alligevel.

    SvarSlet
  10. Måske man kunne søge strikkeorlov? ;-)

    SvarSlet