søndag den 5. august 2012

Kan det kaldes en sportsskade, når man strikker OL strik? ;-)

Der strikkes med albuestøtte på, og ikke for meget hver dag.

foto

Men det går fremad, og jeg er i gang med den nederste kant. Så nu mangler der “kun” 2 korte ærmer :-)

2012-08-05 17.02.20

Måske jeg alligevel når det?

4 del af Stephen West sjalet ankom i fredags. Jeg startede på den, men er egentlig ikke imponeret. Jeg kan se i KAL gruppen på Ravelry, at der er flere der har lavet om på 4 del. Det overvejer jeg lige i øjeblikket, imens jeg strikker på kjolen. Der skal nok komme billeder af det senere.

9 kommentarer:

  1. Du arbejder godt nok på sagen, pas nu på armen, at du ikke overdriver. Kjolen bliver da god tror jeg. Jeg er spændt på at se den færdig.

    SvarSlet
  2. Det er da helt sikkert en sportsskadedu har fået;)

    SvarSlet
  3. Det er så spændende at læse om bloglands forskellige OL-nørklerier! Hvor er det flot, det som du har gang i!

    Jeg er ikke i nogen gruppe på Ravelry, men strikker og hækler i stedet sammen med to andre bloggere her under OL. Det er jo alletiders mulighed for at få noget strikket OG se OL :-)

    Nu bliver jeg jo nødt til at se, hvad dit OL-strikkeri ender ud i :-)

    God fornøjelse med den igangværende 4. disciplin :-) Pas på armen undervejs.

    SvarSlet
  4. Helt klart en sports-skade,pas godt på din arm,gem hellere sidste del af knit-along til efter OL,tror nu nok det nok skal blive godt når det er færdigt :)

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig en sportsskade! Men du strikker sandelig hurtigt alligevel.... Jeg er meget imponeret!

    SvarSlet
  6. Hvor bliver den fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet
  7. Synes du er nået imponerende langt med din sportsskade - er der noget doping involveret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvordan kan du dog tro det??
      Selvfølgelig er jeg da ikke dopet ;-)
      Selv om jeg da vist snart har fortjent et lille stykke chokolade :-)

      Slet
  8. Tak for jeres opmuntring.
    Jeg har forsøgt at passe på armen men det er altså ikke nemt :-)

    SvarSlet