tirsdag den 21. august 2012

Pauseknappen

er trykket ind, med hensyn til at strikke. Jeg skåner min albue mest muligt og har derfor broderet de sidste par dage.

2012-08-20 08.33.30

Dette broderi har været undervejs i 3 år!! Så nu var det da vist også på tide at få det færdigt :-)
Jeg skal bare lige have det monteret, så sofaen kan få endnu en fin pude.

Jeg var forbi danmarks bedste broderi butik forleden. Jeg havde nemlig fået den ide, at jeg ville brodere noget til min svigerinde, som jeg kan tage med, når jeg skal besøge USA i oktober.
Pelse og jeg fandt frem til at det skal være dækkeservietter :-)

2012-08-20 08.33.18

Første dækkeserviet er næsten færdig. Der mangler lige flag på pindene. Mønstret viser (selvfølgelig) danske flag, men jeg overvejer om ikke det skal være en blanding af danske (min bror) indiske (min svigerinde) og amerikanske (mine nevøer) flag. Jeg skal bare lige finde ud af hvordan de skal blandes :-)

Der skal nok komme billeder, når jeg er kommet videre.

En anden pauseknap der desværre også er blevet trykket ind, er mine kommentarer. Jeg ved godt at jeg har sagt det før, og nu siger jeg det så igen. Jeg får kigget på alle jeres fine indlæg hver eneste dag, men jeg får ikke kommenteret. Jeg beklager meget!!! Og skal nok tage mig sammen. Jeg ved jo godt, også fra mig selv, at det nu engang er sjovest at blogge når der kommer kommentarer.

Jeg håber meget at min albue nyder godt af pausen, da jeg rigtig gerne vil nå at strikke en bluse til min bror.
Han har nemlig spurgt om jeg vil strikke en Marius til ham. Og selvfølgelig vil jeg gerne det!
Den skal “bare” strikkes i tyndt garn, så jeg skal i gang med at regne opskriften lidt om.
Jeg skal flyve til USA sidst i oktober, så der er heldigvis lidt tid endnu ;-)

8 kommentarer:

  1. Fantastisk ide med at bruge alle tre flag..

    SvarSlet
  2. Dejlige broderier, god bedring med armen

    SvarSlet
  3. God ide med flag i de tre nationaliteter.
    Ang pauseknap...den har jeg vist også fået trykket på hos mig...både med kommentarer, men også med indlæg.....nå men vi ved jo at vi er her :)

    SvarSlet
  4. Det var da en god ide at brodere, når man nu ikke kan strikke. Helt uden håndarbejde går det selvfølgelig ikke. God bedring med albuen.

    SvarSlet
  5. Det er da noget skidt med den albue Tine! Fin, fin sofapude og dækkeservietterne bliver sandelig også fine.

    SvarSlet
  6. Sikke skønne broderier - den øverste pude er jeg HELT vild med - skøn skøn ;O)og rigtig sjov ide med flagene!
    God bedring med albuen!

    SvarSlet
  7. Hvor er det fantastiske broderier, du laver.
    God bedring med albuen.

    (Mit eget bloggeri og kommenteren er altså heller ikke stabilt, - der er ikke tid til det hele).

    SvarSlet
  8. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    SvarSlet