fredag den 15. maj 2009

Hvad skal man pakke?

Ja, jeg mener selvfølgelig strikketøj! For det er jo store beslutninger der skal tages her.:-) Jeg ved at der ligger noget garn og venter på mig, som jeg bestilte på Webs, for længe siden. Men af indlysende årsager, har min bror ikke lige haft tid til at gøre noget ved det. Det skal jeg jo have med hjem, men man ved jo aldrig om man falder over et godt tilbud :-) Heldigvis fylder hjertepuderne og striberne jo noget i kufferten på vej derover :-) Jeg har besluttet at tage noget af det berejste garn med (endnu en tur over vandet) Det har hele tiden været min tanke at det skulle bruges til sømands trøjer til nevøerne. Og Gitte har lavet sådan en flot udgave, så den efteraber jeg. Så hvis jeg kunne nå at lave de to bluser, derovre, slap jeg jo også for at sende dem (det er nemlig ikke billigt!!) Og så var der plads i kufferten hjem! :-D For at have lidt afvekling med, ryger den lilla top også med. Jeg overvejer stadig hvad jeg gør med flyveturen. Jeg skal helt sikkert have nogle gode bøger med og min ipod. I øjeblikket hælder jeg til at tage noget sokkegarn med og en billig bambus rundpind med. Så er det ikke så ærgeligt hvis den bliver taget.

7 kommentarer:

  1. Hej Tina
    Det er bare en lang flyvetur uden strikketøj.Må man heller ikke hækle ?
    Har du været inde at finde nogle gode programmer på dr.dk ? Der ligger i stakkevis af alt muligt.
    Det lyder som en god plan at strikke noget du vil bruge til gave til nevøerne - og der skulle jo helst blive plads til at tage lidt med hjem

    SvarSlet
  2. Det er jo vigtigt - det der med at pakke garn. Og du kan jo sikkert ikke købe noget derovre ;-)

    Nej spøg til side - Du får sikkert nok at se til.

    Tusind tak for ros. Det er en dejlig let model at strikke. Længden på ærmerne var helt hen i vejret (alt, alt for korte), så det passer nok meget godt med at du så kan måle på drengene.

    HVIS du når ikke når flere indlæg inden afrejsen, må du have en rigtig, rigtig god tur. Glæder mig til at se dig igen, og også at se evt. billeder m.v. på din blog....

    SvarSlet
  3. Jeg håber, du finder det rigtige strikketøj/håndarbejde at tage med på din tur.
    Forhåbentligt får du en okay tur trods omstændighederne.

    SvarSlet
  4. Nynne: Jeg er meget i tvivl om reglerne på fly, jeg får mange forskellige informatione :-)
    Så jeg ved ikke med hækling.
    Jeg har lige hentet podcast af Sommer. Den har jeg ikke hørt før. Så det glæder jeg mig til.

    Gitte: Forhåbentlig bliver der da til til en lille smule shoppping :-)
    Glæder mit til at strikke blusen, din er blevet så fin.
    Håber jeg får fulgt op på bloggen i de næste uger.

    Dorthe: Tak.

    SvarSlet
  5. Ja Tine rigtig god rejse, god ide med de bluser til drengene. Det er nu langt uden strikketøj, har hørt at nogle har brugt træpindene og det fik de lov til så ... måske !!

    Pas godt på dig selv, glæder mig til du er tilbage igen. Kan du blogge der over fra ??

    SvarSlet
  6. Rigtig god rejse, Tine, jeg håber, du får lov at strikke på flyet :-)

    Det skal nok blive et par skønne trøjer til nevøerne, Gittes eksemplar er også bare SÅ lækkert :-)

    SvarSlet
  7. Helle: Jeg regner helt sikkert med at blogge derover fra, hvis jeg får tid :-)
    Nu har jeg pakket strikketøj i tasken, til flyturen, så må vi se hvad der sker :-)

    Lene: Tak.
    Ja, Gittes eksemplar er super fin. Håber jeg kan gøre kunsten efter :-)

    SvarSlet