onsdag den 23. september 2009

Jeg havde kamera med..

men jeg glemte at bruge det :-( Så dette indlæg er helt uden billeder! Iaftes var jeg her, til strikkecafe, sammen med hende her, og der var foredrag af hende her! Jeg har aldrig været i den forretning før, det var rigtig hyggeligt, og Bente viste sine nye modeller frem og fortalte om sin butik og lokkede med dejligt garn! Men jeg holdt stand og købte ingenting. Jeg har ellers forelsket mig i denne her model, men da hun kun sælger modellerne med garn, blev jeg enig med mig selv om at vente. Jeg har vist garn nok i kisten :-) Jeg ved at Gitte tog nogle billeder, så måske viser hun dem frem senere :-)

3 kommentarer:

  1. Ja det er godt nok nogle spændende ting som Geilsk har fået her til efteråret. Bare man kunne købe mønster uden garn !

    SvarSlet
  2. Tak for i går og jeps, der er billed på.

    SvarSlet
  3. Uha, det var godt nok også hårdt at lade være med at købe noget :-)
    Jeg snakkede med hende om at købe opskrifter uden garn, men hun var hverken til at hugge eller stikke i.
    Men hun siger at hun begynder at lægge lidt gratis opskrifter ud på hendes side, snart.
    Hun viste et lækkert halstørklæde, der snart kommer som gratis opskrift.

    SvarSlet