fredag den 19. februar 2010

Både med og uden billeder.

Igår var jeg til 2 gange strikkecafe. Og hvor var det da bare hyggeligt. Sådan nogle dage skulle man have nogen flere af :-) Først var jeg Hos Sofies Forældre, hvor vi er nogen piger fra Ravelry som mødes hver anden torsdag eftermiddag fra 16 - 18 til strik, snak og dejlige kager :-) Igår var vi ikke så mange, da det jo er vinterferie, og jeg glemte desværre at tage billeder. Bagefter var der strikkecafe hos Fandango, så jeg smuttede lige forbi Salling og spiste en omelet, og derefter gik jeg ned til Sys. Og her huskede jeg at tage billeder! Se lige denne fantastiske farvecirkel. Den var strikket i forbindelse med en udstilling som Seriøs Strik for sjov skal lave, og jeg kan desværre ikke huske hvem der har strikket dem. Der blev undervist bl.a. i patentstrik. Aftenens emne var mønstre i ret og vrang. Sys udkommer snart med en ny bog, og vi fik lov at smugkigge. Og Tina havde posen med lodderne til aftenens udtrækning. Og igen, var det dejlige præmier, selvom det desværre ikke var mig der vandt :-(
(ved ikke lige hvad Karin laver, men det ser sjovt ud)
Ellers glæder jeg mig til imorgen. Der står den nemlig på strik igen. Det bliver hyggeligt!

7 kommentarer:

  1. Det er altid hyggeligt at mødes om strik. Indtil videre er det kun lykkes mig at komme på Sofies forældre en enkelt gang, da min mand er væk hver anden torsdag. Nu har han flyttet sit arrangement til de lige uger, så fra næste gang kan jeg også være med :-)

    SvarSlet
  2. Lyder skønt, Tine - hele to arrangementer på én dag :-)

    Håber stadig at komme i morgen, men det sner godt nok en del heroppe :-(

    SvarSlet
  3. Lykke: Lyder hyggeligt. Glæder mig til at se dig :-)

    Lene: Jeg krydser alt hvad krydses kan, for at du kan komme.
    Men heldigvis er der jo kun en uge, til næste lørdag, så hvis det ikke lykkedes imorgen, ses vi jo i Gram :-)

    SvarSlet
  4. Blir lidt misundelige ;-) Lyder så hyggeligt. Meeen kunne nok ikke have forladt datteren på fødselsdagen.....

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det som om du har hygget igennem, håber I får en god lørdag eftermiddag.

    SvarSlet
  6. Det var dog det ondeste billede!!! :D Nå, men jeg kan oplyse, det er Inger, der har lavet futterne på væggen :) Vi ses! (Og bliv ikke forbavset, hvis jeg sniger mit kamera op ad tasken i tide og især i utide ;)

    SvarSlet
  7. Tak. Jeg har faktisk fundet hendes hjemmeside og beundret hendes smukke ting!

    Du kan få et grin hvis du ser hos Gitte (Kreativiter) Hun tog et (ikke flaterende) billede af mig i lørdags :-)

    SvarSlet