søndag den 7. februar 2010

Det kribler i fingrene

efter at slå op til nye projekter. Men jeg holder mig skindet. Nu skal cardiganen altså være færdig, og jeg er godt igang. Og på fredag skydes Vinterolympiaden igang (lad os håbe de får sne inden), og så må jeg slå op til mit Ravelympics projekt. Jeg har valgt at strikke De Vilde Svaner, og har lige lavet en strikkeprøve (det må man nemlig godt) Jeg har ikke været med før, så det bliver spændende. Ellers er planerne at komme igang med denne (igen), denne, noget fra denne her og sådan kunne jeg blive ved :-) Men det kender i jo alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud med det Ravelympics. Jeg tør ikke binde an med sådan et projekt lige nu. Jeg er endnu ikke færdig med mit Kal tørklæde og jeg har for mange projekter igang, men det bliver spændende, at følge dit.

    SvarSlet
  2. Du er dristig som er med i så mange alongs....
    Vilde svaner har jeg nettopp sett ferdigstrikket hos Strikkeheksen, i den samme farge.
    Jeg har også mange strikketøy jeg har lyst til å begynne på. Men det ender at jeg ikke får ferdig noen ting. Jeg har nemlig noen UFO`s liggende rundt omkring...

    SvarSlet
  3. Ann: Så må jeg håbe at jeg kan leve op til tilliden :-)

    Sylvia: Jeg har aldrig været med i en along før, så jeg er meget spændt.
    Jeg har godt set Lenes Vilde Svaner. Den er super flot!

    SvarSlet
  4. Du er også så standhaftig ;-)

    Strikkeprøven ser fin ud. Det var en skøn farve du fik købt der. Overvejer om jeg skal have lidt på tilbud, men jeg har jo bestemt, at nu skal der strikkes fra lager!!!!!

    SvarSlet
  5. Men når cardiganen er færdig, så er jeg nok ikke så standhaftig mere :-)

    Jeg over også :-)

    SvarSlet