lørdag den 6. februar 2010

For f..... og sgu!!!

Jeg havde bestilt disse 2 bøger på Amazon.uk.co.
Der bestiller jeg nemlig altid, da jeg så ved at der ikke kommer told på. Desuden var det billigere end i Danmark, selvom der var forsendelse på.
Og hvad sker der så?? Disse 2 bøger ankommer, fra USA, og bliver selvfølgelig taget i tolden, så der lige skal betales 205 kr. oveni prisen.
For fa....., hvor er det træls.
Jeg har skrevet og brokket mig, men jeg tvivler på at jeg får noget ud af det.
Nu må jeg så hellere komme igang med at strikke sokker , så bøgerne kan tjene sig ind :-)

9 kommentarer:

  1. Ærgerligt!
    Oversteg de to bøger virkelig det beløb, man må købe for uden sanktioner??
    Husker ikke beløbets størrelse.

    Men lækre bøger, som du må nyde dobbelt!

    SvarSlet
  2. Ja, de kostede 200 kr. ialt.
    Men hvis de var sendt fra England, som jeg regnede med, var der jo ikke kommet told på.
    Så jeg må helt sikkert nyde dem dobbelt :-)

    SvarSlet
  3. Underligt, min kom fra England/tyskland, i øvrigt sammen med en spændende sjalsbog. Så vidt jeg husker kan man se på hjemmesiden hvor de sender fra.

    SvarSlet
  4. Øv - hvor er det bare ærgerligt!

    SvarSlet
  5. Helle: Jeg har tjekket på siden, og der står at de sender fra England, så har jeg skrevet og brokket mig!

    Irene: Ja, det er det!

    SvarSlet
  6. Øv, hvor ærgeligt, men de ser nu altså spændende ud. Mon ikke familien gerne kommer med ønsker? Kunne være jeg også skulle kigge på de bøger.

    SvarSlet
  7. Så er de bøger da vist også betalt!! Jeg kan godt forstå, du brokker dig.

    SvarSlet
  8. Jeg håber, du får kompensation - det er så irriterende, hvis man ikke kan regne med at få dem sendt fra Europa!

    Men du kan i hvert fald glæde dig til mange timers strømpestrikning på den gode måde :-)

    SvarSlet
  9. Surt!! jeg er bange for at man ikke kommer så langt med sit brokkeri hos Amazon. Jeg bestilte engang 3 bøger, som de sendte hver for sig inden for det samme døgn, så jeg måtte betale 3 gange porto!!!

    SvarSlet