torsdag den 25. februar 2010

Mållinien nået.....men

Så er De Vilde Svaner færdig.

001

Men jeg er altså ikke helt tilfreds. Det skal først lige siges at den ikke er vasket endnu. Det bliver den lige om et øjeblik. Problemet er at jeg har strikket ærmerne lidt længere end i opskriften, da jeg syntes de blev alt for korte. Og nu syntes jeg de ser alt for lange ud. Proportionerne virker helt forkerte. Måske ændrer det sig, når den er vasket?

Så den er vasket og tør, så vender jeg tilbage med en melding, og en faktaboks.

3 kommentarer:

  1. Hej Tine

    Den er ellers godt nok fin og sikke en dejlig farve. Håber at den falder lidt til når den bliver vasket, for det er lige som om at ærmerne tager hele billedet af den.

    SvarSlet
  2. Gitte mener at jeg har syet ærmerne forkert på.
    Så måske er det det, der er problemet?
    Det skal jeg lige have kigget på!

    SvarSlet
  3. Det tror jeg Gitte har ret i Tine - held og lykke med det :-)

    SvarSlet