fredag den 26. februar 2010

En flyvefærdig svane!

Det hjalp da godt nok gevaldigt, at ærmerne blev lavet efter opskriften og ikke som jeg troede de skulle laves :-) Desuden syntes jeg også at det passer bedre med ærmelængden.
Hermed er mit Ravelympics projekt så færdigt, Dejligt.
  • Faktaboks:
  • Mønster: De Vilde Svaner af Annette Danielsen.
  • Garn: Geilsk Uld/Bomuld, strikket dobbelt, købt på lagersalg hos Bente Geilsk
  • Forbrug: 200 gr.
  • Farve: Dueblå. kan man vel kalde den.
  • Str: 6 år
  • Pinde: 4 og 4,5
  • Bemærkninger: Ja, der er jo blevet pillet op et par gange, men resultatet er blevet rigtig godt. Efter vask blev den lidt længere i kroppen, så jeg tror den kommer til at passe perfekt. Ærmerne er strikket " en fjer" længere, da jeg ellers var bange for de ville være for korte.

12 kommentarer:

  1. Skønt når det endelig lykkedes :-) dejlig farve .

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot, og hvor er det lærerigt at se og høre om processen!
    Hvor er det nu, du får lavet de der halsetiketter til dit strik?

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor en forskel.
    Den er blevet flot, og ærmerne ser ud til at passe fint med længden, meget bedre end da jeg så den live. :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin - lækker farve!
    Ja, nogle gange kan det godt betale sig at følge mønstret ;0)
    God weekend!

    SvarSlet
  5. Den er blevet utrolig flot.

    SvarSlet
  6. Tusind tak alle sammen.
    Jeg må sige at jeg også er ganske godt tilfreds. Den var helt sikkert alt besværet værd :-)

    Ann: Jeg har bestilt mine mærker på scannex.dk Ellers prøv at se Nettes blog. Hun har lige skrevet om mærker, og de ser rigtig fine ud.

    SvarSlet
  7. Fin svane i en dejlig farve. Den skal din lille nevø nok blive glad for.Vi ses i eftermiddag!

    SvarSlet
  8. Sådan Tine ;-) Et virkeligt smukt eksemplar i "svaneblåt"

    SvarSlet
  9. PS: Fik mig da et godt grin.... "Du er nået bunden af garnkisten"........ Ogt så kom jeg til at tænke på størrelsen af dit garnlager ;-) - som vi sjovt nok ikke så i lørdags.....

    SvarSlet