tirsdag den 16. februar 2010

Cardigan afleveret til glad modtager.

Så fik jeg taget mig sammen til at aflevere Den Grå Cardigan.
Den passede perfekt!
Jeg var ikke helt tilfreds med ærmet, men den sad rigtig fint på hende, heldigvis :-) Jeg fik ikke taget nogen billeder af hende, men havde taget billeder inden jeg afleverede den.
  • Faktaboks.
  • Mønster: Figurstrikket jakke med kalvekrøs (strikket uden kalvekrøs) fra et tillæg i Søndag som hed Strik der Slanker.
  • Garn: Iceland fra Løvegarn, købt hos Trøjborg Garn
  • Farve: Grå
  • Forbrug: ca. 450 gr. (jeg glemte at veje den)
  • Pinde: 3
  • Bemærkninger: Som i ved har den jo være strikket et par gange :-), men egentlig er de eneste ændringer vel egentlig at jeg strikkede ærmerne 6 cm. længere. Og strikkede efter den mindste str. og mål efter den største str.

13 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så skøn - ud fra billederne kan jeg slet ikke forestille mig, at den ikke skulle sidde perfekt - du har vist været ude i noget strikker-selvjustits, der har været lidt for hård ;-)

    Glæder mig til vi ses på lørdag :-)

    SvarSlet
  2. Eller måske er mine skuldre bare anderledes end modtagerens. :-)
    Den sad ihvertfald mærkeligt på mig!

    Glæder mig også :-)

    SvarSlet
  3. Den er bare nyyydelig!!! Har du en selv også?

    SvarSlet
  4. Uh, strik der slanker, så vil jeg også have en :-) Jeg synes den virker rigtig fin og ser dejlig blød ud!!

    SvarSlet
  5. Hvor har du været vedholdende med det strikketøj! Trøjen er jo endt med at se ualmindelig vellykket ud.

    SvarSlet
  6. Den er da blevet fantastisk flot! En enkel og klassisk model, der passer til alt.

    SvarSlet
  7. Tusind tak skal i have alle sammen :-)

    Desværre Sylvia, jeg har ikke en selv :-( Og jeg orker ikke at strikke den igen.

    SvarSlet
  8. Den er da så fin, tror den har været lidt tung at strikke - meget glatstrikning ! Flot facon - bare man da havde det ;-) men måske med tiden !

    SvarSlet
  9. Super lækker vams! Og godt at den passede ;-)

    Kan nu ikke se at der er noget galt med dine skuldre......

    SvarSlet
  10. Hvor har den nogle flotte linier - må sidde som en drøm

    SvarSlet
  11. Den var bestemt værd at strikke færdig, selvom du måtte starte forfra. Kan godt forstå, den faldt i god jord ved den heldige modtager. :-)

    SvarSlet
  12. Endnu engang tak skal i have.
    Den blev heldigvis lige som den skulle. Jeg må nok indrømme at jeg var lidt nervøs da jeg afleverede den.

    SvarSlet