mandag den 15. juni 2015

Min helt egen WWKIP

Så blev jeg fejret igen!

Ja, den der 50 års dag, den er godt nok blevet fejret nogen gange efterhånden ;-)
Og så mangler vi endda “den store fest” som vi holder til august.
Mon ikke der kommer mere om den, når det nærmer sig?

Nå, men det var min strikkefødselsdag, jeg ville fortælle om.
Den blev holdt i går,
Jeg havde inviteret “de nærmeste” strikkeveninder.
Da jeg dækkede op, spurgte Line: Kender du virkelig så mange strikkere?
Og til det jeg kun svare et stort JA.
Faktisk kender jeg mange flere, men af pladshensyn, måtte jeg “nøjes” med at invitere 25!

IMG_2277

Der skulle jo helst være plads til at vi kunne strikke ;-)

IMG_4434IMG_4433IMG_4432

Der var inviteret til kaffe og kage.
Så jeg havde bagt boller, lavet rababer othello, lakridssmåkager, oreokugler og frugtfade.
Hvis der var nogen der gik sultne hjem, var det vist deres egen skyld.

Her ankommer de første..

IMG_4430

Og så kom der gang i strikkepindene (og snakketøjet)

                    IMG_4436   IMG_4437                             

Her er de fleste af strikkesøstrene samlet:

                     IMG_4438IMG_4439

Det var simpelthen så hyggeligt!
Lige præcis som jeg havde ønsket mig :-)
Det eneste minus, der på sådan en dag, er at man aldrig får talt med alle.

Et stort plus, er så til gengæld alle de lækre gaver man får!!
Hold da op, jeg blev helt overvældet.
Så mange lækre ting og sager.
Det varer vist længe inden jeg kommer til at mangle projekter ;-)

IMG_2280

TUSIND TAK TIL ALLE JER DER KOM, OG VAR MED TIL AT GØRE DENNE DAG HELT PERFEKT!

6 kommentarer:

  1. Strikkebursdag! For en knallide! Gratulerer med jubileet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det var super hyggeligt, så det er nok ikke sidste gang jeg gør det :-)

      Slet
  2. Ser også ud til at være en super hyggelig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du også tro at det var :-)

      Slet