fredag den 17. september 2010

Kan i gaette hvor jeg er?

Det burde vist ikke vaere saa svaert. Baade naar jeg viser dette hus og naar i kan se jeg bruger maerkelige bogstaver :-) Jeg er i landet med de gule skole busser og flamingoer i forhaven! Her maa man ogsaa dreje til hoejre i et blinklys selvom det er roedt, medmindre dette skilt er sat op! Her er det jo ogsaa snart halloween (om 1 1\2 mdr!)sa supermarkedet er helt klar :-D En lille ting er allerede hoppet af pindende. Disse hjemmesko som jeg har faaet i et kit. De er str. 36-39. Men jeg har aabenbart en meget lille str. 37 for de er ALT for store. Heldigvis kan min svigerinde passe dem, saa de bliver her ovre og saa maa jeg se om jeg kan regne ud hvordan jeg evt. laver en mindre str.
  • Faktaboks
  • Moenster: Kit fra Navia
  • Farve: Graa og raahvid
  • Str: 36-39 men som sagt mere en 39
  • Pinde: 3.5
  • Forbrug: 1 ngl graa, 1\2 ngl. raahvidDer er da god plads til haelen :-)

9 kommentarer:

  1. Ja der er soerme plads, saa det bliver ikke til " klip en hael og skaer en taa" som i askepot hihi.
    Ikke svaert at gaette. Du er "over there" din heldige........ fnis. Nyd det i fulde drag og tag endelig en masse billeder du kan vise os. Ela's store droem er Staterne, saa vi snakker USA til den store guldmedalje herhjemme hihi ( hun er kun 8) Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  2. Ja det er jo ikke svært at gætte hvor du er - i de store butikkers land.
    Ærgeligt med hjemmeskoene - de var ellers ret lækre.
    Fortsat godt ophold

    SvarSlet
  3. Flotte hjemmefutter
    Ønsker dig en fortsat dejlig ferie.

    SvarSlet
  4. Skønne billeder. Går ud fra at flamingoerne ikke er ægte ;-)
    Man kan godt se at Halloween er lidt mere populært i USA.

    Skønne futter med plads til det hele ;-)

    Hvordan er vejret? Ser dejligt ud på billederne?

    SvarSlet
  5. Hej Tine. Nej er du igen taget en tur over for at fylde din kuffert op med strikkegarn, og har du husket "lufttæt" posen ??

    SvarSlet
  6. De er flotte futterne. En pind ned er en mulighed, jeg har kit til et par vanter fra navia og de bliver alt for store med den anførte pindestørrelse.

    SvarSlet
  7. Jeg ved det Tine og jeg misunder dig det så meget (på den gode måde)!
    Hvis du er i nærheden af mit lille barnebarn, kunne du så ikke lige smutte ind og gi` ham det største fødselsdagskram fra mig - han er lige blevet 1 år!
    Fortsat god tur, jeg håber du får handlet en masse lækre garner! Nyd det!!

    SvarSlet
  8. Hej alle.
    Tak for jeres hilsner.
    Jeg kan fortaelle at vejret er rigtig dejligt. Sensommer med 20-23 gr. og solskin.
    Indtil nu er der kun blevet indkoebt en smule garn, faktisk mest boeger.
    Men jeg har da ogsaa en uge endnu inden jeg skal hjem, saa man ved jo ikke hvad der kan ske :-)

    Kirsten: Hvis det var i naerheden, havde jeg hjertensgerne smuttet forbi, men jeg er bange for at der er lidt langt :-)

    Helle: Jeg er bange for at en pind ned ikke helt kunne goere det. Jeg skal ihvertfald ogsaa lave haelen mindre.

    Lin: I maa goere alvor af det engang. Det er et spaendende land.

    Fynpige: Jeg har husket de lufttaette poser :-)

    SvarSlet
  9. Ja, jeg ved jo godt hvor du er Tine:-) Hvor er det lyseblå hus bare skønt - sådan et gad jeg godt bo i.

    SvarSlet