mandag den 27. september 2010

Så er jeg kommet hjem igen.

Og sikke en dejlig dag at komme hjem til! Igår var jeg nemlig til strik-in hos Birgitte (uden blog) som bor i et dejligt hus ude på landet, med en fantastisk udsigt!

001

Vi nød hendes dejlige frokost og lækre kringle rigtig meget. Og der var også masser af tid til strik, snak, grin og gråd. Sådan er det nemlig når vi mødes. Det er plads til alt, også at få lettet hjertet, når det er nødvendigt.

003

Her er lige et billede af Birgitte, som sidder og hæfter ender på en rigtig fin lille vest hun blev færdig med, og som hun så, tog på. 004

005

11 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. På en eller anden måde så prikker det gevaldigt til min misundelse;-)

    Forhåbentlig finder jeg en løsning mht. fredag. Det er lidt bøvlet pga. børnehaven, som lukker 15.30.

    SvarSlet
  2. Ja, vi savnede dig jo også!
    Og de andre der jo desværre heller ikke kunne komme. Men man kan jo altså bare ikke være 2 steder på en gang, selvom det nogen gange kunne være rart:-)

    Håber det lykkedes for dig på fredag!

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at have været rigtig hyggeligt:) Det er altid godt at mødes med andre der har samme interesse:)

    SvarSlet
  4. I har det bare så hyggeligt sammen, det er godt at I kan være noget for hinanden.

    SvarSlet
  5. Sådanne sammenkomster er guld værd. Det lyser også ud af billedet at I virkelig hygger jer.
    - og sikke nogle skønne billeder du har taget fra din tur, jeg har nydt at følge din rejse :o)
    Kh. Sonnie

    SvarSlet
  6. Tak for sidst! Som altid mega-hyggeligt:-) Vi ses i morgen!

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hyggeligt ud - en god kombination - strik og snak - dejligt!
    Kh Karen

    SvarSlet
  8. Ja tak for sidst Tine, super hyggeligt!

    SvarSlet
  9. Ja - jeg siger også tak for sidst. Gode billeder af Birgitte og vest.

    Bliver også så glad når jeg ser mit hår, synes ikke det ser helt så gråt ud - bagfra......

    SvarSlet
  10. Ups - billederne af mig bagfra var på Helles blog. Ja - det går jo lidt hurtigt engang imellem.

    SvarSlet
  11. Tak alle sammen.
    Både til dem der var med og dem der er misundelige :-)

    SvarSlet