onsdag den 22. september 2010

Strik i New Haven

Jeg er meget stolt af mig selv! Jeg har faktisk ikke koebt ret meget garn. Lidt men godt. Selvom jeg nu sagtens kunne koebe meget mere! Der er rigtig meget laekkert garn her. Til gengaeld har jeg koebt en flere boeger denne gang. Glaeder mig meget til at faa kigget godt i dem, og komme igang med at strikke fra dem. Der er kommet en ny garn butik, her i New Haven. Knit New Haven hedder den. Da jeg var i butikken forleden, hoerte jeg at de havde en strikkegruppe tirsdag aften. Saa jeg spurgte selvfoelgelig om jeg maatte komme forbi. Og jeg var meget velkommen. Saa der var jeg i aftes! Og det var meget hyggeligt. En flok super soede og dygtige kvinder, som boed mig velkommen med et stort smil. Selvfoelgelig kunne man godt maerke at de kendte hinanden godt, men bare at sidde og strikke og lytte, det var dejligt. Og mon ikke vi lyder fuldstaendig lige som dem, naar vi selv samles og strikker og snakker :-) Det er foroevrigt en super laekker butik, med mange mange laekre garner, som jeg er sikker paa jeg godt kunne bruge, men det maa blive naeste gang jeg kommer :-) Det er jo ikke fordi jeg mangler garn!

14 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud. Sikke en dejlig garn-forretning:)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor hyggeligt at du fik lov til at komme med til strikkecafé "over there". Det ser bestemt hyggeligt ud, og sikke meget garn:-) Det ser lækkert ud, det du har købt og fine strikkebøger. Glæder mig til at se dem:-)

    SvarSlet
  3. Dine indkøb ser lækre ud...jeg har prøvet via bibliotek.dk at få fat i "New England Knit", dog forgæves..jeg synes forside modellen ser spændende ud...måske jeg skulle snuppe en strikketorsdag i Århus...betingelsen er dog, at du tager bogen med :-D

    SvarSlet
  4. hold da op nogle lækre indkøb !

    SvarSlet
  5. Nej, hvor det lyder hyggeligt, og sikken en god måde at få rejseminder på - når man er strikker altså ;-)
    At du kan lade være med at købe tonsvis af garn! Det er mig en gåde.
    Det er nogle spændende bøger, du har købt.

    SvarSlet
  6. Underligt at dette indlaeg har lagt sig her. Det er postet senere en moel indlaegget?

    Naa, men jeg kan jo kun sige lidt men godt, ang. garnet, selvom det kribler i mine fingre for at koebe mere :-)

    Anne: Jeg lover at tage alle boegerne med hvis du kommer! Og nu moedes vi hver torsdag, saa det er nemmere at huske :-)

    SvarSlet
  7. Eiii hvor var det en god ide at du bød dig selv ind til en strikkeaften - god oplevelse kan jeg forstå!
    Den ser godt nok lokkende ud den butik.

    SvarSlet
  8. Hej Tine
    Det ser ud til at du hygger dig over there ;-) hvor må det være sjovt at sidde og strikke med nogle helt nye personer. Fik du nogle gode fif af dem. Dine bøger ser vild spændende ud. Håber vi snart ses igen.
    Hav det godt.
    Knus
    Helle

    SvarSlet
  9. Hej Helle. Du kan tro jeg hygger mig. Men nu glaeder jeg mig ogsaa til at komme hjem igen :-)
    Jeg haaber da vi ses paa soendag?
    Knus fra Tine

    SvarSlet
  10. Forresten saa lykkedes det mig at faa sat indlaeggene ind i den rigtige raekkefoelge!

    SvarSlet
  11. Tænk engang strikkeaften "over there" hvor må det have været en spændende oplevelse, det beviser også bare endnu engang at håndarbejde bryder alle grænser, det er ligegyldigt hvilket sprog man taler hvis man kan sy eller strikke sammen !!!

    Virkelig skønne ting du har fået købt...ikke sikker på jeg kunne have begrænset mig så meget i så lækker en butik....:-)

    SvarSlet
  12. Great to meet you Tine, I'm glad you came by and joined in on knitting night.

    SvarSlet
  13. Hi Gale.
    I had a such a nice evening.
    I will certainly visit you again next time i come by New Haven.

    SvarSlet
  14. Ej, sikke dog en lækker butik, og hvor sjovt du nåede at komme med til strikkecafe der.
    Det gad jeg godt prøve.
    De er garanteret nøjagtig som os, men alligevel.

    Og velkommen hjem. :-)

    SvarSlet