fredag den 18. december 2009

Fortsættelse..

Først og fremmest beklager jeg det sidste indlæg. Altså den måde det var sat op på. Jeg brugte Windows Live Writer, fordi jeg syntes der er flere muligheder at sætte billeder ind på. Men det drillede mig rigtig meget, og syntes egentlig ikke at det blev som jeg ville have det. Men jeg laver det altså ikke om! :-)
Nå, så fik jeg luft for det.
Så kommer her næste beretning fra vores tur.
Efter at have besøgt en leverandør i Amsterdam kørte vi videre til Aalten, hvor næste leverandør ventede. Jeg kan love jer at julen 2010 bliver rigtig flot. Mange fine ting og sager :-)
Vi blev indlogeret på Wasserburg hotel, Anholt.
i dette fine værelse (beklager billedkvaliteten)
Nøglen til værelset vejede mindst 1 kilo :-) Ikke noget med plastikkort her!
På det meget fine badeværelse, var der et lille skilt at man kunne hente badesalt i receptionen. Så det gjorde jeg selvfølgelig :-) Jeg fik udleveret denne lille fine kurv, med citronbadesalt (der var også orange og rose at vælge imellem) og hyggelys. Så jeg fik fyldt vand i badekarret og lå og slappede af en halv times tid, inden vi skulle spise i den flotte restaurant.
Vi fik fantastisk lækker mad, i den smukke restaurant som lå ud i voldgraven, med svanerne der svømmede og kiggede ind ad vinduet. (dette billede er taget næste dag)
Næste morgen gik vi en tur rundt om slottet og tog en masse billeder, for det var jo mørkt da vi ankom.
På grund af vinteren, var statuerne i rosenhaven pakket ind.
I slotsparken, som er meget stor, er der også en labyrint (som vi ikke så) og en meget fin barok have.
Det skulle være meget smukt om sommeren, så et sommerophold må vist på ønskesedlen :-)

6 kommentarer:

  1. Der ser da fantastisk ud! Der ku`man da sagtens holde sommerferie:-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror da, du/I fik hygget igennem - det manglede jo ógså bare - i de smukke omgivelser ;-)

    SvarSlet
  3. Åh - Tine, det ser skønt ud. Elsker sådan nogle steder med atmosfære. Og så en rigtig nøgle. Hader de der plasticdimser, som aldrig rigtig virker......

    SvarSlet
  4. Irene: Ja, det tror jeg må være utroligt smukt.

    Lene: Du kan tro vi hyggede :-)

    Gitte: Det nøglevedhæng var lavet af solidt messing, så det var tungt :-)
    Det var simpelthen så smukt i morgenlyset. Desværre havde vi kun tid til en meget lille tur rundt om voldgraven. Jeg ville gerne have været rundt i hele parken, men den tur tog 2 timer, så det var der ikke lige tid til.

    SvarSlet
  5. Tak tak tak, fordi du endnu engang lader os snuse til verden udenfor. :-)

    Jeg synes faktisk, billederne og opsætningen i sidste indlæg virker fint?

    Hvilke farver kommer til at dominere julen til næste år?

    SvarSlet
  6. Selv tak :-)
    Altid dejligt at dele billeder!

    Pangfarver bliver et hit næste år, orange, pink og lilla. Blå er en af de nye farver.
    Sort er helt ude.
    Ellers er det stadig de "alm" julefarver. Rød og grøn. Og hvid i flere udgaver f.eks. perlemor og creme.

    SvarSlet