torsdag den 31. december 2009

Også herfra skal der lyde et godt nytår.

Til hele den store gruppe af strikke og garngale kvinder, som jeg nu føler mig som fuldgyldigt medlem af. :-)
I dette år er jeg virkelig kommet igang med strikke "fuldtids" . Dermed mener jeg, at jeg faktisk slet ikke får syet mere. Så derfor er beslutningen taget. Symaskinerne (både symaskine og overlock) bliver stillet væk. Dog ikke længere væk, end at de nemt kan findes frem hvis det bliver nødvendigt.
Vi har ikke for meget plads her i huset, og jeg er blevet enig med mig selv om at Per har mere brug for den bordplads end jeg har.
Så i denne weekend skal der ryddes op i div. stoffer, og evt. laves en stor sæk til SFO'en.
Mere om dette projekt senere.
Sidste nytår, så jeg på en eller anden blog, at der var blevet gemt alle garnbandaroler, som bevis for at der var kommet noget af pindene. Det har jeg så også gjort (efteraber igen) igennem hele året.
Det blev til denne bunke. 164 bandaroler :-) Så lidt har jeg da fået brugt.
Og det er egentlig rart at kunne se det for sig.
For jeg har lige lavet en optælling af alt mit garn. Og jeg vidste godt at jeg havde en hel del, men alligevel fik jeg da et chok da det blev talt sammen. 13,55 kg garn! Så næste års mål, er helt sikkert ikke at lade sig friste til nye indkøb (bortset fra det jeg har fået gavekort til) og prøve at komme lidt i bund i det jeg har.
Under samme optælling kunne jeg dog heldigvis! se at jeg har strikket ca. 6.5 kg op (Hurra for Ravelry Stash).
Dette år er fløjet afsted. Med 2 USA rejser, 2 ture til Berlin, Messe i Frankfurt, sommerferie på Mallorca, og tur til Amsterdam kan jeg kun sige, at det er det år, jeg har rejst mest i hele mit liv. Derudover har vi haft Emils konfirmation og Lines 18 års fødselsdag og jeg startede med at arbejde for Per, (et meget anderledes kapitel i mit liv). Så alt i alt, har vi ikke kedet os :-)
Heldigvis har der også været tid til at strikke og mødes med forskellige strikkepiger, på kryds og tværs. Dette har også givet mange mange dejlige timer. Tak for det!!
Jeg håber at i alle kommer godt ind i det nye år og jeg glæder mig til mange gode strikkestunder sammen med jer i det nye!

9 kommentarer:

  1. Hej Tine. Tak for hilsen og hold da helt op hvor har du fået strikket en del her i år 2009. Godt Nytår !

    SvarSlet
  2. Hej Fynpige. Ja,man kan blive helt overrasket :-) I lige måde!

    SvarSlet
  3. God idé med at gemme bandarolerne. Du ønskes rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  4. I lige måde, Tine, jeg glæder mig til vi ses igen :-)

    Du efteraber ikke, du lader dig inspirere og det er en god ting - den med banderolerne er gået min næse forbi - men det er da en smaddergod ide :-)

    Rigtig godt nytår!

    PS: Hvis det kan være en trøst har jeg ca. 10 kg mere end dig!!!!!

    SvarSlet
  5. Pak den nu ikke for langt væk ;O

    Godt nytår, Tine !!

    Yt

    SvarSlet
  6. Det er en super idé med de banderoler. Sikken en stak!

    Rigtig godt nytår til dig - Tine. Vi ses snart ;-)

    SvarSlet
  7. I lige måde Tine! Glæder mig til mange strikketimer sammen i det nye år.

    SvarSlet
  8. Pia: I lige måde.

    Lene: Det er en stor trøst. Tak for det :-)

    Yt: Den kommer ikke alt for langt væk, det lover jeg :-)

    Gitte: Vi ses snart :-)

    Irene: Ja, der er jo heldigvis allerede arrangeret mange :-D

    SvarSlet
  9. Hej Tine

    Rigtig godt nytår til dig, og tak for mange hyggelige kommentar og hilsner på min blog :-)

    Jeg holder ikke så meget regnskab med hvad jeg har i skabet, og hvad jeg bruger men glædes over det jeg når :-) Jeg har mere end nok med at følge med jer strikkeglade kvinder, for hvor når I da meget på sådan et år.

    Glæder mig til vi ses igen.
    Knus

    Helle

    SvarSlet