torsdag den 10. december 2009

Gråt i gråt.

Og ikke kun når man kigger ud af vinduet.
3 gange gråt garn er der på strikkepindende lige for tiden.
For det første strikker jeg Alpaca Tunic fra Knits. Den er snart færdig, og så skal der nok komme flere billeder.
Strømper til Emil. Helt almindelige (kedelige) strømper str. 45!
Og en jakke fra et tillæg fra Hendes Verden. Den er til en tidligere kollega. Ikke noget jeg normalt gør, men dette var en særlig anledning.
Så jeg tror at jeg snart skal have gang i nogle farver. Man kan da blive helt deprimeret af alt det grå, både ude og inde. Heldigvis lover de bedre vejr i næste uge, måske endda sne. Det ville da lyse lidt op.
Glemte helt at vise hvad der også faldt ned i min kurv i Berlin. Det nye Knits, med mange dejlige opskrifter og billeder.

11 kommentarer:

  1. syntes dine projekter ser ualmindelige flotte ud ! Jeg elsker jo grå strik. Vejtret der i mod er da for trist.

    SvarSlet
  2. Jeg kan bestemt også godt lide grå strik, men 3 på en gang er måske lige i overkanten :-)

    SvarSlet
  3. Lækkert strik du har på pindene. Den tunika ser virkelig godt ud, den glæder jeg mig til at se mere til :-))

    SvarSlet
  4. Jeg elsker farven grå. Den kan bruges til alt og er klassisk. Men alt med måde.. :-) Glæder mig til at se mere til tunika´en som ser spændende ud. Let it snow, let it snow, let it snow.

    SvarSlet
  5. Jeg synes faktisk ikke gråt er trist, medmindre det er vejret, vi snakker om. Gråt er hot. Det er nogle særdeles spændende projekter, du har gang i, måske lige med undtagelse af str. 45 - det gør altså noget ved én - de store fødder ;-)

    PS: Dejlige ting, du fik shoppet i Berlin

    SvarSlet
  6. Synes det er nogle skønne projekter du har gang i, og lige min farve....... Gråt er iøvrigt rigtig flot til alle de lilla farver, der er fremme ;-)

    Strømper str. 45 - noget af en opgave ;-)

    SvarSlet
  7. Wauu...den er flot din grå tunika, jeg glæder mig til, at se den færdig.

    SvarSlet
  8. Den tunika er jeg ret vild med, kan den strikket til en voksen ;-), du ved hvad jeg mener. Jeg kan nu godt lide grå, det passer til så meget og kan pyntes med farver.

    SvarSlet
  9. Jane: Tak. Den blev færdig i aftes. Så der kommer snart billeder.

    Pia: Yep, let it snow :-)

    Lene: Syntes helt klart også at gråt er hot. :-)
    Nej,str. 45 er ikke voldsomt spændende at strikke, og jeg er jo ikke særligt øvet i at strikke sokker :-)

    Gitte: Ja, gråt og lilla er meget fint sammen. Det skal jeg helt klart udnytte :-)

    Bebiane: Tak. Den ligger til tørre nu, så der er snart billeder på vej.

    Helle: Den findes også i voksne størrelser :-)
    Den er faktisk meget stor i størrelsen. Prøv at se den på Ravelry. Der er der flere "voksne" der har strikket den :-D

    SvarSlet
  10. Arj hvor ser det lækkert ud - jeg tror jeg vil ønske mig i julegave at blive lige så god til at strikke!

    SvarSlet
  11. 3 x strik på en gang !! vildt *SS*

    SvarSlet