mandag den 7. december 2009

Hvorfor giver hun ikke lyd fra sig?

Fordi hun har haft travlt :-)
Først med julemarked, som var igen var en stor succes. Hyggeligt at nogen af jer kom forbi. Vi havde faktisk så travlt at jeg glemte at tage billeder iår.
Per havde lagt sig med influenza om torsdagen, så jeg var noget nervøs for om han blev klar. Jeg vil sige, at han var der, men frisk var han bestemt ikke.
Og så lagde Emil sig med feber søndag, så jeg fik pludselig nok at se til.
Både med at holde firmaet gående, og 2 syge mænd i huset :-)
Og i torsdags tog vi så på juletur til Berlin, sammen med vores rigtig gode venner. Så i kan jo nok forstå at jeg har været noget nervøs for om de blev friske til at komme med.
Heldigvis lykkedes det. Per døjer stadig med hoste. Han har det problem at når han bliver forkølet sætter det sig på hans astma, og det tager altid meget lang tid for ham, før hosten er slut.
Men vi har haft en rigtig god tur. Med masser af julemarkeder,
Ka-De-We's fantastiske juleudsmykning
Shopping og god mad. Og en enkelt god drink (mojito er altid godt) :-D
Vi spiste faktisk både på Good Time, og Oranium, som sidste gang vi var afsted. Og denne gang fik vi også nogle gode (store!) pizzaer hos Mola.
Vi havde en masse unger med denne gang, og det var rigtig hyggeligt.
Hotellet var billigt, og lækkert og lå helt perfekt. Tæt på Alexanderplatz, og en Ubahn station.
Så alt i alt, en rigtig god tur, selvom vi gerne ville have haft lidt bedre vejr, men jeg kan forstå at vores småregn, og kulde var væsentlig bedre end det der var her hjemme :-)

6 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været en fantastisk tur (lidt misundelig er man vel...).

    Godt at jeres julemarkede gik fint trods forhindringer i form af sygdom. Faktisk havde jeg planlagt et smut forbi sammen med en veninde, men jeg blev overmanet af en omgang influenza. Måske lykkedes det næste år:-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fantastisk ud - det tror jeg kunne blive en tradition her i huset også - af alle steder, har jeg aldrig været i Berlin :-)

    God bedring til de syge mænd (de har altid brug for lidt ekstra gode ønsker, ikk? ;-))

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder. Det lyder til at I har haft en dejlig tur. Og godt at det gik op trods sygdom.

    Ville også have været forbi, men lørdag og søndag er jo besat fra slut november........ Frygteligt! Vi glæder os til d. 19. og 20. hvor der INGEN planer er ;-)

    SvarSlet
  4. Ja, heldigvis blev de stakkels mænd da raske :-)

    Lene: Jeg kan varmt anbefale Berlin. En meget spændende by. Og vi har taget toget fra Århus direkte. Nemt og hyggeligt.

    Gitte: Vi ses jo nok en anden gang :-)

    Dorthe: Vi holder også julemarked næste år :-)

    SvarSlet
  5. Svært misundelig bliver jeg, når jeg ser dine billeder (selvom det altid gyser lidt af ærefrygt i mig, når jeg ser Brandenburger Tor) - måske man skulle tage en juletur til skønne Berlin næste år :)

    SvarSlet
  6. Du må afsted Karin.
    Det er jo en fantastisk by, især når man ikke løber igennem den :-)

    SvarSlet