tirsdag den 29. december 2009

Jeg blev lokket!

Ja, af Gitte!
Her sidder jeg lige så stille og har bestemt mig for, at jeg ikke skal forøge mit lager med alt for meget garn og istedet få brugt noget at det jeg har liggende. Og så får jeg en mail, der lokker mig til Silkeborg og i uføre :-) .....pudse...pudse....
Geilsk havde lagersalg igår, så Gitte og jeg, kørte afsted i vintervejret. Og vi havde en rigtig hyggelig formiddag :-D
Selvom jeg, selvfølgelig, ikke skulle have noget særligt, endte det alligevel med at jeg slæbte hjem i en stor pose.
Men det var billigt og jeg fik uld til bagtanker
Så nu mangler jeg bare bogen med opskrifterne. Men den håber jeg at jeg kan købe d. 10 jan. når jeg skal til strikkedag,Kvindemuseet i Århus.

12 kommentarer:

  1. Hun er en værre én, hende Gitte ;-)
    Jeg regner sandelig også med, at jeg kan få købt et eksemplar af den bog, når vi mødes den 10. Vi må håbe, hun har nogle tilbage :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op, det var godt, jeg ikke hørte om det lagersalg før nu. Puha for en dynge garn...:-)

    Jeg har godt læst om det på Kvindemuseet, men jeg synes virkelig at 500 kr. er dyrt for sådan en omgang, så jeg tror, jeg springer over.

    Bogen har jeg, så hvis I ikke kan få den, så kan I godt låne. Men den er bestemt værd at eje. ;-)

    SvarSlet
  3. Synes nu ikke du var så svær at lokke ;-)

    Tak for en hyggelig formiddag. Synes vi fik nogle gode ting med hjem.

    Og - jeg fik købt støvler - 2 par....

    SvarSlet
  4. Lene: Ja, hun er slem :-) Satser helt klart på at hun har bøger med d. 10!

    Nette: Det var for en gangs skyld et ordentligt garnsalg. Op til 30% rabat. Ikke som i Kolding hvor det "kun" er 10% nedsat.
    Og egentlig mangler man jo ikke :-)
    Men jeg retfærdiggør overfor mig selv, ved at det er til specifikke projekter jeg har købt ind :-D
    Tak for tilbuddet med at låne. Men hvis hun ikke har den med, har jeg bestemt at jeg vil købe den til "normal" pris.

    Gitte: Det kan jeg ikke forstå at du siger :-D
    Det var helt sikkert en rigtig hyggelig formiddag, og jeg er helt sikkert til at lokke med en anden gang :-)

    2 par! Jeg er imponeret.! Håber det hjælper lidt på ryggen.

    SvarSlet
  5. Det kan da ikke passe du lod dig lokke "GGGG

    Skønne ting du måtte eje ;)
    Vi skal jo forhandle Geilsk på min arbejdsplads ;O

    Godt nytår !!

    Yt

    SvarSlet
  6. Jeg havde nu også overvejet at tage afsted, men det blev ikke tilnoget. Det var vist godt jeg ikke gjorde det, mit lager var helt sikkert også blevet forøget. Til gengæld er jeg spændt på om fandango har noget der er værd at gå efter på lørdag, jeg har et par konkrete projekter i tankerne.

    SvarSlet
  7. Åh, jeg ville da gerne have været med osse - jeg har jo ferie. Hvor lang tid er der lagersalg? Synes ikke der står noget på hendes hjemmeside. Det uld/bomuldsgarn ser da for lækkert ud:-)

    SvarSlet
  8. Jamen det er da også kun en lille smule, du har fået købt...et eller andet siger mig, at du var et nemt offer for Gittes lokkeri;-)

    Godt nytår.

    SvarSlet
  9. Åh ja bare give andre skylden for ens garnkøb . super ide !! Rigtig Godt Nytår til dig og familien.

    SvarSlet
  10. Det ser godt ud det nye garn - godt nytår herfra
    Nynne

    SvarSlet
  11. Tänk hvis jeg havde vist det, men jeg körte i den anden retning til Århus, og der var der ikke så meget billigt!
    Sikke meget flot du har fået köbt!
    Godt nytår!

    SvarSlet
  12. Yt: Jeg er nem at lokke :-) Godt nytår til dig også, og held og lykke i dit nye job.

    Helle: Jeg er belvet enig med mig selv om at droppe udsalg i Fandango denne gang. Jeg har vist nok på lager :-) Godt nytår!

    Irene: Det var vist kun den ene dag. Det stod på hendes hjemmeside, og jeg havde heller ikke set det. Men det havde Gitte :-) Godt nytår!


    Dorthe: Ja, kun en lille smule :-)
    GOdt nytår!

    Fynpige: Altid godt at skyde skylden på andre :-D Godt nytår!

    Nynne: Og også godt nytår til dig!

    SMFT: Jeg kan da se at du også fik nogle dejlige ting med hjem. :-) Bruuns Galleri er altid god for lidt indkøb! Godt nytår!

    SvarSlet