onsdag den 23. december 2009

Lidt farve skal der til.

Ovenpå alt det grå. 2 ud af 3 grå projekter er færdige. Den grå tunika, og Emils strømper. Trøjen til min kollega kræver lidt opmærksomhed, som jeg ikke har lige nu, men regner med at jeg finder igen efter nytår. Så den er på juleferie :-) Så nu er der julerødt på pindene (kan du gætte hvad det er, Gitte?) Selve blusen er nem at strikke, men der skal broderes en del på den, så det bliver spændende. Julefreden er ved at sænke sig her i huset. Og vi glæder os alle til imorgen aften. Vi skal i byen, medbringende et stk. stk and og dertil hørende sovs, så det er da til at overskue. Hvis jeg ikke kommer til tasterne imorgen, håber jeg at i alle får en rigtig god og hyggelig juleaften. Julesneen udenfor kan da kun hjælpe en godt på vej :-)
  • Faktaboks
  • Mønster: Sys Freden: Strømper og Sokker.
  • Str. 45
  • Garn: Arwetta Classic.
  • Farve: Koksgrå. (billedet taget en mørk aften)
  • Forbrug: Ca. 80 gr.
  • Pinde: 3
  • Bemærkninger: Ændret lidt på maskeantal for at få det til at passe med ribben. Emil syntes de er for lange i skaftet, så det må ændres næste gang.

3 kommentarer:

  1. Tak og rigtig glædelig jul til dig og din familie også.

    SvarSlet
  2. Jeg har gættet hvad det er, og jeg glæder mig til at se mere.... Rigtig spændende. Håber ikke at perlestrikken bliver skrå, som det skete for mig da jeg satte det hele på rundpind.......

    Rigtig glædelig jul - Tine. Glæder mig til vi ses først i det nye år, og så har jeg jo 2 bøger til dig.....

    SvarSlet